تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش اتحادیه عرب به موضوع قطع روابط با قطر

کد خبر: ۵۴۴۱۰۴

۱۵  بازدید

اتحادیه عرب در واکنش به قطع روابط ۴ کشور عربی با قطر اعلام کرد که این اتحادیه موضوع قطع روابط کشورهای عربی با دوحه را مورد بررسی قرار نمی دهد.

خبرگزاری مهر: «محمود عفیفی» سخنگوی اتحادیه عرب در واکنش به قطع روابط ۴ کشور عربی با قطر گفت: موضوع روابط قطر با دیگر کشورهای عربی در اتحادیه عرب بررسی نخواهد شد.


وی با بیان این مطلب افزود: من در این رابطه مسئول نیستم، این روابط، عربی- عربی است و این امر موضوع مورد بررسی در اتحادیه عرب نیست. ضمن اینکه اکنون برای صحبت کردن در این باره خیلی زود است.

کشورهای مصر، عربستان، امارات و بحرین صبح امروز روابط دیپلماتیک خود را با قطر قطع کردند. این کشورها دوحه را به حمایت از تروریسم و دخالت در امور داخلی دیگر کشورها و برهم زدن ثبات در منطقه متهم کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش اتحادیه عرب به موضوع قطع روابط با قطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..