تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلمپ واحد عرضه موادغذایی در تجریش/ واحدهای لواشک فروشی غیربهداشتی زیر ذره‌بین تعزیرات

پلمپ واحد عرضه موادغذایی در تجریش/ واحدهای لواشک فروشی غیربهداشتی زیر ذره‌بین تعزیراتبهمن حسن بیگی رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در قالب گشت های سیار ویژه ماه رمضان توسط گشت تعزیرات به همراه بازرسان دانشگاه علوم پزشکی از آش و حلیم فروشی های محله تجریش بازرسی انجام شد، در همین راستا یک واحد به دلیل فروش سمنو تاریخ مصرف گذشته، گوشت های فاسد و تهیه آش غیر بهداشتی متخلف شناخته شد، در همین راستا پرونده تخلفاتی تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه تعزیرات ارجاع شد.

رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران تصریح کرد: واحد آش فروشی به علت وضعیت نامناسب و غیربهداشتی با دستور مراجع قضایی پلمپ و مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی آن امحا شد.

وی گفت:  در ادامه این بازرسی ها گشت های نظارتی به منطقه دربند اعزام شدند و در حالی که قصد بازرسی از آلوچه و لواشک فروشی ها را داشتند متصدیان این مغازه‌ها با دیدن دستگاه‌های نظارتی بلافاصله اقدام به بستن مغازه کردند و از دست دستگاه های نظارتی متواری شدند.

حسن بیگی عنوان کرد: این واحدها آلوچه و لواشک و ترشیجات غیربهداشتی عرضه می کردند، به همین منظور تیم های گشت تعزیرات در روزهای آتی به صورت سرزده به منطقه دربند اعزام و با حکم قضایی این واحدها پلمپ خواهد شد.

وی در پایان اذعان کرد: همچنین در ادامه این گشت زنی ها از یکی رستوران های شمال تهران به دلیل رعایت قوانین صنفی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلمپ واحد عرضه موادغذایی در تجریش/ واحدهای لواشک فروشی غیربهداشتی زیر ذره‌بین تعزیرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..