تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرونده مدیران کانال های تلگرامی در دادسرا/احضار چند مدیر به دادگاه به علت تخلف انتخاباتی

اسماعیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگارا جوان مطرح کرد؛

غلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در رابطه با آخرین وضعیت پرونده تخلفات انتخاباتی اظهار داشت:تعدادی از مدیران به دلیل تخلفات انتخاباتی به دادگاه احضار شدند و ممکن است در بین این مدیران تعدادی از فرمانداران و استانداران حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از این پرونده های تخلفات انتخابات در دادسرا قرار داد، گفت:در حال حاضر در رابطه با اینکه مدیران احضار شده در رابطه با تخلفات انتخاباتی دارای چه سمتی هستند و آیا در بین آن‌ها بخشدار، استاندار و فرماندار حضور داشته باشد، اطلاع ندارم.

رئیس دادگستری استان تهران بیان داشت: تا روز چهار شنبه هفته گذشته در استان تهران حدود 150 پرونده تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است، البته سخنگوی شورای نگهبان بعد از تایید صحت انتخابات از وجود تعدادی دیگری تخلف خبر داده بود که هنوز  گزارش این تخلفات اعلام نشده است و ممکن است بعد از ارسال گزارش های شورای نگهبان این عدد دچار تغییر شود.

وی تصریح کرد: تا امروز هنوز گزارش های جدید از شورای نگهبان ارسال نشده است.

اسماعیلی با اشاره به بازداشت تعدادی از مدیران کانال های تلگرامی گفت: پرونده این مدیران هنوز به دادگاه ارسال نشده  و در دادسرا است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرونده مدیران کانال های تلگرامی در دادسرا/احضار چند مدیر به دادگاه به علت تخلف انتخاباتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..