تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امداد رسانی به 218 مصدوم مراسم ارتحال امام (ره)

کد خبر: ۵۴۴۰۶۷

۳۵  بازدید

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از امداد رسانی به ۲۱۸ مصدوم مراسم ارتحال امام(ره) خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از امداد رسانی به ۲۱۸ مصدوم مراسم ارتحال امام(ره) خبر داد.

حسین کتابدار، با بیان این که پوشش امدادی مراسم ارتحال امام خمینی(ره) به بهترین شکل صورت گرفته است، اظهار داشت: برای پوشش امدادی سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، ۷۳۴ امدادگر و نجات گر داوطلب و کادر، خواهر و برادر به کار گرفته شدند.

وی ادامه داد: در این مراسم به ۲۱۸ نفر مصدوم امداد رسانی شد که از این بین مشکل ۲۰۵ مصدوم با ارائه خدمات سرپایی مرتفع شد و ۱۳ مصدوم نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: تعداد ۱۵۰۰ بطری آب آشامیدنی بین زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) توزیع شد.

وی با بیان این که خدمات سلامت نیز علاوه بر خدمات امدادی به زائران بارگاه ملکوتی امام راحل ارائه شد، اضافه کرد: ۴۲۳ مورد ارائه خدمات تست قند و اندازه گیری فشار خون در این مراسم توسط نیروهای جمعیت هلال احمر استان تهران ارائه شد.

کتابدار مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را همایشی بین المللی و بسیار مهم توصیف کرد و گفت: هلال احمر جمهوری اسلامی، در این مراسم تمام سعی و تلاش خود را به کار بست تا بهترین خدمات ارائه شود و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و در خدمت رسانی به زائران امام بزرگوارمان همه نیروی خود را به کار بستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امداد رسانی به 218 مصدوم مراسم ارتحال امام (ره)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..