تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدور مجوز پذیرش 2400 معتاد متجاهر

کد خبر: ۵۴۴۰۳۸

۷۳۶  بازدید

مدیر کل زندان‌های استان تهران از صدور مجوز پذیرش ۲۴۰۰ معتاد متجاهر در اردوگاه محکومان مواد مخدر در فشافویه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: مدیر کل زندان‌های استان تهران از صدور مجوز پذیرش ۲۴۰۰ معتاد متجاهر در اردوگاه محکومان مواد مخدر در فشافویه خبر داد.

مصطفی محبی درباره پذیرش معتادان متجاهر در اردوگاه محکومان مواد مخدر اظهار کرد: بر اساس تفاهمنامه‌ای که داریم می‌توانیم دو هزار و 400 معتاد متجاهر را پذیرش کنیم اما وزارت کشور فعلا مجوز پذیرش 900 نفر را صادر کرده است.

مدیر کل زندان‌های استان تهران توضیح داد: از همان ابتدا، تمام 900 نفر حسب دستور مقام قضایی پذیرش و نگهداری کردیم و پس از بازپروری و بهبود، با دستور قضایی آزاد می‌شوند.

به گفته محبی از بهمن سال 95 روند پذیرش معتادان متجاهر در اردوگاه محکومان مواد مخدر آغاز می‌شود.

به گزارش تسنیم، محبی پیشتر نیز در خصوص آخرین وضعیت تکمیل اردوگاه محکومان مواد مخدر فشافویه گفته بود: در این اردوگاه محکومان مواد مخدر که زیر پنج سال محکومیت دارند نگهداری می‌شوند. بخش‌های کارگاهی اردوگاه راه اندازی شده و درصدد هستیم تمام محکومانی که در این اردوگاه نگهداری می شوند را مشغول به کار کنیم.

به گفته محبی هم اکنون در این اردوگاه حدود دو هزار محکوم مواد مخدری زیر پنج سال حبس نگهداری می‌شود و به لحاظ کمک دولت در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و عمل به منویات رهبری، یک قسمت از اردوگاه فشافویه به نگهداری معتادان متهاجر اختصاص یافته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدور مجوز پذیرش 2400 معتاد متجاهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..