تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش سوزی خودرو وانت پیکان در ساختمان مسکونی حادثه آفرید

آتش سوزی خودرو وانت پیکان در ساختمان مسکونی حادثه آفریدبه گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛سعید غزل چهره فرمانده نیروهای آتش نشانی ایستگاه 98 گفت: ساعت 23:00 شامگاه گذشته شهروندان با سامانه 125 تماس گرفته و بروز این آتش سوزی را اطلاع رسانی کردند که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 98 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، خود را به بلوار فردوس غرب، حوالی خیابان شقایق رساندند.

سعید غزل چهره فرمانده نیروهای آتش نشانی ایستگاه 98 اعزام شده به محل حادثه در این باره گفت: یک دستگاه خودرو وانت پیکان که در قسمت پارکینگ یک ساختمان سه طبقه مسکونی پارک شده بود از ناحیه بالای باک آتش گرفته و شعله های آتش در حال سرایت به قسمت های دیگر این خودرو بود.

وی در ادامه گفت: آتش نشانان به سرعت جریان برق خودرو را قطع کردند و با بکارگیری تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی شعله های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند و از گسترش آتش سوزی جلوگیری به عمل آوردند.

غزل چهره گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی پس از تخلیه کامل بنزین موجود در باک خودرو، این وسیله نقلیه را به فضای باز انتقال دادند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش سوزی خودرو وانت پیکان در ساختمان مسکونی حادثه آفرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..