تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عبدی: می‌خواستم از فوتبال خداحافظی کنم/ تا هفته آینده تکلیفم مشخص می‌شود

ساعت24-هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در فصل گذشته گفت: با یکی دو تیم در حال مذاکره هستم و تا هفته آینده تکلیفم مشخص خواهد شد.

بهادر عبدی درخصوص وضعیت فعلی‌اش برای فصل آینده  گفت: در حال حاضر از یکی دو تیم پیشنهاد دارم و تا یک هفته دیگر وضعیت من مشخص خواهد شد. متأسفانه فصل گذشته برای من بسیار بد بود و بابت از دست دادن پدر و مادرم ضربه بدی در زندگی خوردم. هنوز هم با این اتفاق کنار نیامده‌ام و فکر نمی‌کنم دیگر آن آدم سابق باشم، ولی با این حال باید چنین شرایطی را تحمل کنم. واقعاً برای من فوتبال ارزش زیادی ندارد و حتی بعد از این اتفاق می‌خواستم از فوتبال خداحافظی کنم.

وی در ادامه افزود: من قصد داشتم فوتبال را کنار بگذارم، اما با اصرار خواهرم بازی کردم. آقای جلالی هم لطف داشت و مرا متقاعد کرد تا دوباره در تمرینات پیکان حاضر شوم. بعد از مدتی هم به صنعت نفت رفتم و فیروز کریمی هم به من کمک کند تا خودم را پیدا کنم. من از لطف او هم ممنون هستم و برایش آرزوی موفقیت دارم.

عبدی در خاتمه تصریح کرد: نیم‌فصل بدی در صنعت نفت نداشتم و در چند پست مختلف بازی کردم. تا جایی که امکان داشت برای موفقیت صنعت نفت تلاش کردم و امیدوارم که هواداران این تیم که عاشق صنعت نفت هستند همیشه خوشحال باشند. من برای این تیم در فصل آینده آرزوی موفقیت دارم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عبدی: می‌خواستم از فوتبال خداحافظی کنم/ تا هفته آینده تکلیفم مشخص می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..