تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موزه ژرژ پمپیدو؛ بزرگترین موزه هنر مدرن در جهان

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ژرژ پمپیدو عنوان موزه‌ای است که هم‌اکنون در پاریس قرار گرفته و بزرگ‌ترین موزه هنر مدرن به حساب می‌آید. این موزه در زمینی با زیربنای  17700 مترمربع ساخته شده و از موزه ملی هنر مدرن، مرکز طراحی صنعتی، اداره توسعه فرهنگی، کتابخانه عمومی مرجع و بنیاد پژوهش و هماهنگی موسیقی و آکوستیک تشکیل شده است. موزه ژرژ پمپیدو؛ بزرگترین موزه هنر مدرن در جهان موزه ژرژ پمپیدو؛ بزرگترین موزه هنر مدرن در جهان

بنابراین گزارش، موزه ژرژ پمپیدو در وهله اول با هدف گسترش پژوهش در زمینه منابع نوین صوتی، آموزش آزاد و کمک به شکوفایی نسل جوان آهنگساز ساخته شده اما امروزه تبدیل به مکانی برای پر کردن اوقات فراغت شده است.

موزه ژرژ پمپیدو؛ بزرگترین موزه هنر مدرن در جهان موزه ژرژ پمپیدو؛ بزرگترین موزه هنر مدرن در جهان

شایان ذکر است؛ تمام لوله‌کشی‌ها، کانال‌های تهویه‌ هوا، سیم‌کشی برق، تیرها و ستون‌های سازه ساختمان بنای ژرژ پمپیدو در حالی در بیرون ساختمان و در معرض دید همگان قرار گرفته که منتقدان آن را به انسانی شبیه دانسته‌اند که دل و روده‌اش بیرون از بدن است.

موزه ژرژ پمپیدو؛ بزرگترین موزه هنر مدرن در جهان موزه ژرژ پمپیدو؛ بزرگترین موزه هنر مدرن در جهان

گفتنی است؛ در موزه ژرژ پمپیدو از ۳۶۰۰۰ نقاشي، عكس، فيلم، ويدئو و مجسمه، بيش از 800 نقاشي، ماكت، عكس و فيلم و ۱۰۰۰ ماكت منحصر به فرد نقاشي صنعتي و طراحي نگهداری می‌شود. این موزه مکان مناسبی برای نگهداری و نمایش آثار 4200 هنرمند است.

موزه ژرژ پمپیدو؛ بزرگترین موزه هنر مدرن در جهان

خاطرنشان می‌شود؛ موزه ژرژ پمپیدو پس از موزه لوور و برج ایفل، مقام سوم را در میان پربیننده‌ترین بناهای فرانسه به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موزه ژرژ پمپیدو؛ بزرگترین موزه هنر مدرن در جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..