تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کار عجیب این مرد احمق برای مشهور شدن

کار عجیب این مرد احمق برای مشهور شدن کار عجیب این مرد احمق برای مشهور شدن 

مردی برای اینکه مشهور شود کار عجیبی انجام داد،وی به مدت 8 سال کفش نپوشید و راه رفت و تا سوژه رسانه ها گردد. این مرد که شاید مشکل روحی دارد زیرا انسان عاقل دست به چنین حرکتی نمی زند اما وی با لبخند در مقابل دوربین ژست می گیرد تا از او تصویر بیندازند و این عمل از نظر او افتخار آمیز هست چون در سراسر دنیا مطرح می شود!!

یک مرد میانسال به مدت ۸ سال بدون کفش راه رفته و در این مدت پاهای وی مثل چرم سیاه، سفت و زبر شده‌اند. شاید عجیب باشد ولی بعضی از افراد بی‌علت کارهایی انجام میدهند که انسان متحیر میشود و دوست دارد بداند علت عمل انجام شده چه می تواند باشد.

کار عجیب این مرد احمق برای مشهور شدن

کار عجیب این مرد احمق برای مشهور شدن

این مرد، 8 سال پیش بدون هیچ دلیلی تصمیم گرفته بود، بدون کفش راه برود؛ در این مدت کف پاهای او مثل چرم سفت و سیاه شده‌اند . وی با لبخند در مقابل دوربین ژست می گیرد تا از او تصویر بیندازند و این عمل از نظر او افتخار آمیز هست چون در سراسر دنیا مطرح می شود.

کار عجیب این مرد احمق برای مشهور شدن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کار عجیب این مرد احمق برای مشهور شدن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..