تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدون قید و شرط به کودک خود عشق بورزید

وی تصریح کرد : رفتار غیرمشروط والدین با کودک به این معنا است که والدین کودکان خود را شرطی دوست نداشته باشند، به طور مثال به کودک خود نگویند اگر فلان کار را انجام دادی، دوستت دارم و یا اگر درست انجام ندادی دوستت ندارم.

این کارشناس مذهبی در ادامه افزود: توجه به کودک باید با دیدن نقاط قوت و غیر مشروط همراه باشد، چراکه در غیر این صورت کودک حس می‌کند که والدین او فقط در زمان‌هایی که کارهایش مثبت و مورد تایید آن‌ها بوده، او را تشویق می‌کنند و به او توجه دارند.

حجت السلام و المسلمین رحمانی خاطرنشان کرد: عشق و علاقه والدین نسبت به فرزندان، نه‌تنها موجب می‌شود کودکان حس بهتری داشته باشند بلکه حتی اعتماد به نفس آنها را هم افزایش خواهد داد.

وی افزود: عشق و محبت والدین باید بی‌قید و شرط باشد. کودک باید احساس کند پدر و مادرش او را دوست دارند، همان‌طور که هست و همان‌طور که رفتار می‌کند او را می‌خواهند. البته پدر و مادر باید ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد کودک را نیز به او یادآوری کنند و نشان دهند که متوجه خصوصیات خاص و مثبت او هستند، اما این نباید باعث شود که فقط برای داشتن چنین ویژگی‌هایی کودک را دوست داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدون قید و شرط به کودک خود عشق بورزید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..