تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرح پهلوی؛ گاف محسن رضایی و طوفان توئیتر

ایران آنلاین: مصاحبه تلویزیونی محسن رضایی که در آن با استناد به یک تصویر جعلی مدعی شد؛ سلطنت‌طلبان برای نفوذ در داخل کشور از روش دموکراسی و صندوق‌های رای بهره می گیرند، بازتاب گسترده در فضای مجازی پیدا کرد.

رضایی در اظهاراتی عجیب حضور گسترده ایرانیان در پای صندوق‌های رای را نشانه ای از نفوذ دشمن ارزیابی کرد. به گونه ای از دیشب تاکنون دهها توئیت و پست انتقادی در شبکه های اجتماعی درج شده است

شماری از کاربران اظهارات رضایی را نقض آشکار بیانات رهبر انقلاب ارزیابی کرده و یادآوری کردند که مراجع ارشد نظام رای همه ایرانیان و حتی منتقدان نظام را که به خاطر کشور پای صندوق‌ها آمدند، ارج نهادند بنابراین هیچ کس حق اهانت و تحقیر رای ایرانیان مقیم خارج و هموطنان عاشق در آن سوی مرز را ندارد. برخی از کاربران نیز گفتند که سخن رضایی نسخه دیگری از همان نظرات رئیسی  و تقسیم‌بندی آرای مردم به حلال و حرم و پاک و ناپاک است.

عده‌ای دیگری از کاربران نیز تناقضات موضع‌گیری محسن رضایی او در ایام انتخابات باز نشر دادند و نوشتند که او در شب انتخابات مژده قاطع پیروزی رئیسی و رفتن روحانی را داده بود به این خاطر بازنده اصلی این رقابت محسوب می‌شود و تلویزیون با اطلاع از ناراحتی‌های او از نتیجه انتخابات تریبون در اختیارش می‌گذارد.

گفتنی است که محسن رضایی در برنامه نگاه یک تلویزیون گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند از طریق دمکراسی در ایران نفوذ کنند، به همین خاطر در انتخابات اخیر، در خارج کشور همه برای رای دادن صف می‌کشند و حتی"فرح پهلوی هم رای می‌دهد"!!

وقتی مجری  به او گوشزد کرد که آن تصویر آرشیوی و غیر‌واقعی است او به توجیه و پافشاری دوباره بر نظر خویش پرداخت و گفت‌: اگر هم رای نداده، در انتخابات بعدی رای می‌دهد!! (برنامه گفتگوی ویژه شبکه دو، شنبه شب سیزدهم خرداد ۹۶)

تصویر جعلی‌ رای دادن فرح دو هفته پیش منتشر شد و همه رسانه‌ها بر کذب و جعلی بودن آن گواهی دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرح پهلوی؛ گاف محسن رضایی و طوفان توئیتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..