تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیرنگ «کمدی» عربستان علیه شیعیان

شبکه تلویزیونی نبأ از اقدامات تحریک آمیز رژیم سعودی علیه شیعیان این کشور در ابعاد مختلف خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛ شبکه تلویزیونی نبأ از اقدامات تحریک آمیز رژیم سعودی علیه شیعیان این کشور در ابعاد مختلف خبر داد.

در حالی که منطقه العوامیه تحت محاصره قرار دارد، سریال های تلویزیونی هم به کمک آل سعود آمده اند. هبه العبدالله گزارشگر این شبکه در این باره گفت: شبکه mbc عربستان، سومین قسمت از سریال کمدی سِلفی را السوسه نامگذاری کرد.

این سریال نه فقط از آن جهت که کمدی است بلکه به علت همخوانی داشتن با بیانیه اخیر وزارت کشور عربستان در مورد قطیف، بسیار سؤال برانگیز و جنجالی است. این سریال در حالی پخش شده است که نیروهای امنیتی سعودی العوامیه را تحت محاصره قرار داده و از حدود یک ماه قبل حملاتی را به ساکنان آن انجام داده اند.

نویسنده و کارگردان این سریال، مردم شرق عربستان را افرادی توطئه گر و وابسته به خارج نشان داده و از سوی دیگر مدعی شده است که نیروهای امنیتی آل سعود برای جان و مال مردم حرمت قائل هستند و این در حالی است که اوضاع مناطق شرقی عربستان در این روزها کاملا عکس این ادعا را ثابت می کند.

این سریال با سرپوش گذاشتن بر کشتار و بازداشت ها و شکنجه جوانان شرق عربستان سعی کرده است این موضوع را به بینندگان القا کند که نیروهای امنیتی در شرایطی مبهم کشته شده اند و جوانان مناطق شرقی به دستور خارجی ها نیروهای امنیتی را به قتل میرسانند.

در پایان این سریال چنین مطلبی درج شده است: فتنه ناکام ماند و عاملان آن بازداشت شدند. جعفر الجعفری هم به ایران گریخت.

منبع: العالم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیرنگ «کمدی» عربستان علیه شیعیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..