تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ تحقیر آمیز شهردار لندن به ترامپ

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در صفحه توییتری خود "صادق خان" شهردار لندن را به نادیده گرفتن خطرات امنیتی متهم کرده بود.


اما سخنگوی صادق خان اعلام کرد: شهردار لندن کارهایی مهمتر از جواب دادن به پیام های نادرست ترامپ در توییتر دارد. ترامپ در نوشته هایش سخنان صادق خان را تحریف کرده است.


صادق خان درپی استقرار تعداد زیادی نیروی پلیس در لندن، در مصاحبه ای مطبوعاتی گفته بود: هیچ دلیلی برای نگرانی مردم لندن از استقرار نیروهای مسلح پلیس در خیابان ها وجود ندارد.


در واکنش به این سخنان صادق خان، ترامپ در صفحه شخصی خود در توییتر نوشته بود: ما نباید در سیاست ساده باشیم و باید به امنیت ملت هایمان توجه کنیم. اگر باهوش نباشیم، اوضاع بدتر خواهد شد.


ترامپ افزود: هفت نفر کشته و ۴۸ نفر در حمله تروریستی لندن زخمی شدند ولی شهردار می گوید که هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.


لندن شنبه شب شاهد چند حمله تروریستی همزمان بود که در این حملات ۷ نفر کشته و حداقل ۵۰ نفر زخمی شدند. پلیس ۳ فرد مهاجم را کشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ تحقیر آمیز شهردار لندن به ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..