تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیمه‌های معرفت در سطح بوستان‌های اسلامشهر برپا می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین علی کنگرلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اسلامشهر اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان بیش از 150مبلغ دینی به مساجد و اماکن مذهبی سطح شهرستان اعزام و برنامه کرسی‌های تلاوت، تفسیر و جزء‌خوانی قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز بین‌المللی مصری و ایرانی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: بحث جزء‌خوانی قرآن مجید از نخستین روز ماه مبارک رمضان در سطح مساجد و تعدادی اتکایا و هیأت مذهبی شهرستان با حضور قاریان برجسته و ممتاز شهرستان و با استقبال پرشور اقشار مختلف مردم آغاز شده که تا پایان این ماه  نیز ادامه دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر افزود: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و توجه به مفاهیم و معانی آیات قرآن، در کنار تلاوت این کتاب الهی، کرسی تفسیر قرآن نیز توسط مفسران در برخی از مساجد برگزار و آیات و روایات قرآنی برای حاضران تفسیر و تبیین می‌شود.

کنگرلو همچنین تصریح کرد: در راستای توجه به تفسیر آیات قرآن و توانمندسازی روحانیون و مبلغین، امسال یک دوره آموزشی تفسیر جزء 26 قرآن به صورت غیرحضوری برای علاقمندان به یادگیری علم تفسیر برگزار می‌شود.

کنگرلو با بیان شرایط شرکت در آزمون تفسیر قرآن گفت: داوطلبان می‌توانند جهت شرکت در این دوره آموزشی در سایت پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی ثبت‌نام کرده و در تاریخ تعیین شده به صورت همزمان و آنلاین ضمن شرکت در آزمون و کسب رتبه موردنیاز، در دوره آموزشی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه متأسفانه تاکنون نسبت به تفسیر و مفاهیم قرآن خیلی کار نشده افزود: امسال در ایام ماه مبارک رمضان با تشکیل خیمه‌های معرفت در سطح  بوستان‌های شهرستان با حضور مبلغان و روحانیون، ضمن پاسخگویی به سئوالات شرعی و مذهبی مردم، جلسات تفسیر قرآن نیز برگزار می‌شود.

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اسلامشهر تأکید کرد: براساس مصوبات شورای توسعه قرآن شهرستان، با انعقاد تفاهم‌نامه میان شهرداری‌های اسلامشهر، احمدآباد مستوفی و چهاردانگه ضمن راه‌اندازی دارالقران در این 3 شهر، کلیه فعالیت‌های قرآنی آن‌ها زیرنظر سازمان تبلیغات اسلامی و به صورت تخصصی ارائه و در پایان به مربیان مدرک تخصصی اعطا می‌شود .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیمه‌های معرفت در سطح بوستان‌های اسلامشهر برپا می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..