تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره سویا رکورد بیرانوند را شکست

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌‌های ملی فوتبال ایران و مونته‌نگرو درحالی از ساعت 23 امشب در ورزشگاه Podgorica City شهر پودگوریسا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک تیم ملی فوتبال کشورمان به پایان رسید.

علیرضا بیرانوند که در بازی های اخیر تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی برابر تیم‌های ملی قطر، چین، کره جنوبی و ازبکستان موفق شده بود دروازه خود را بسته نگه دارد، پیش از آن در دیدار تدارکاتی مقابل مقدونیه که با پیروزی 3 بر یک ایران همراه بود، گل خورد تا امشب نیز این اتفاق دوباره برای او رخ دهد.

در حالی که امشب ایران با گل دقیقه 11 سردار آزمون پیش بود، مونته نگرو بعد از چند حمله پیاپی در دقیقه 32 روی ضربه استفان یووتیچ، کاپیتان سرشناس خود دروازه ایران را باز کرد.

دقیقا یک سال و یک روز قبل الکساندر تروخوفسکی در دیدار دوستانه ایران و مقدونیه دروازه بیرانوند را با شوت از سمت چپ محوطه جریمه باز کرد و امشب هم یووتیچ، ستاره مونته نگرو و مهاجم سابق منچستر سیتی که به صورت قرضی در سویا اسپانیا بازی می کند، توانست با شوت خوب به گوشه دروازه، نوار کلین‌شیت‌های بیرانوند را قطع کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره سویا رکورد بیرانوند را شکست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..