تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید کاپیتان تیم لهستان از عملکرد ملی پوشان جوان والیبال ایران

به گزارش ایرنا، «میخائل کوبیاک» بعد از شکست سه بریک لهستان برابر ایران درحالیکه این تیم در دو دیدار گذشته تیم های برزیل و ایتالیا را شکست داده بود،افزود: این پیروزی را به تیم ملی ایران تبریک می گویم، به واقع بازی خوبی به نمایش گذاشتند.
وی با بیان اینکه در گیم اول به راحتی پیروز شدیم، گفت: به واقع نمی دانم چه شد که در گیم های بعدی شکست خوردیم، شاید فکر کردیم که به آسانی بر ایران غلبه کنیم که متاسفانه اینگونه نشد و نتیجه مورد انتظار رقم نخورد.
کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان درباره بازی های هفته های آینده این تیم گفت: بازی های هفته بعد هم به مانند بازیهای اخیر با اهمیت است. باید تا جایی که امکان دارد، پیروز میدان شویم.
وی تاکید کرد: در دیدار های هفته بعد باید بازی های بهتری ارائه دهیم و روش و سیستم بازی خود را بهتر و تلاش کنیم پیروز شویم.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه هفته نخست لیگ جهانی موفق با نتیجه سه بر یک بر لهستان غلبه کند.
شبد**ورزشی.**9144 **1010
خبرنگار:سعید قهرمانی**انتشار :حسن معظمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید کاپیتان تیم لهستان از عملکرد ملی پوشان جوان والیبال ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..