تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کولاکوویچ: برتری برابر لهستان اهمیت زیادی داشت/ به توانایی های جوانان ملی پوش اعتقاد دارم

به گزارش ایرنا، ایگور کولاکوویچ پس از برتری سه بر یک شاگردانش مقابل لهستان در نشست مطبوعاتی با اشاره به اینکه ملی پوشان کشورمان در این دیدار عملکرد بسیار مطلوبی داشتند، افزود: بازی بسیار خوبی بود و تیم ایران توانست قهرمان جهان را سه بر یک شکست دهد.
وی با بیان اینکه این پیروزی در حالی به دست آمد که سعید معروف به دلیل بیماری در آن شرکت نداشت، گفت: از سوی دیگر مجتبی میرزاجانپور نیز در جریان این بازی مصدوم و درحال حاضر در بیمارستان است که امیدوارم مصدومیت وی جدی نبوده و با مشکل جدی روبرو نشده باشد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با قدردانی از عملکرد ملی پوشان جوان کشورمان، تاکید کرد: فرهاد سال افزون در تمامی جریان این دیدار بسیار خوب بازی کرد. من به توانایی های او باور دارم. امیدوارم آنچه که امروز در زمین نشان داد، تداوم داشته باشد و در آینده نیز اینگونه بازی کند.
وی از عملکرد بازیکنانش دراین دیدار ابراز رضایت کرد و اظهارداشت: از حضور هوادارانی که به منظور تشویق تیم ایران درسالن مسابقه حضور پیدا کردند و همه ایرانی هایی که این مسابقات را از طریق گیرنده های خود تماشا کردند، تشکر می کنم.
کولاکوویچ برد مقابل لهستان را برای تیم ایران بسیار با اهمیت خواند و عنوان کرد: خوشحالم که بازیکنان جوان ایران امروز برابر حریف خوش درخشیدند و به پیروزی رسیدند.
وی با اشاره به تمرینات سخت این تیم در اردوهای تدارکاتی عنوان کرد: تمامی بازیکنان آماده بودند، همانطور که ملاحظه کردید در لحظات آخر مجبور به تغییراتی در ترکیب تیم شدم، درآن لحظات به تنها چیزی که فکر کردم این بود که چه کسی می تواند بهتر بازی کند. دلم می خواست به سامان فائزی، مسعود غلامی و مجتبی میرزاجانپور برای بازی فرصت بیشتری بدهم. میرزاجانپور وسط بازی مصدوم شد. اما جواد معنوی نژاد نقش خوبی را ایفا کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خاتمه،افزود: اکثر بازیکنان ایران تمرین کرده و آماده بودند. البته زمان و فرصت برای استفاده از آنان را پیدا نمی کردم. خودتان دیدید که امروز نظری افشار نتوانست زیاد در زمین باشد، اما حضور او در کنار سایر بازیکنان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چون از نظر سنی بزرگتر است و الگوی خوبی برای سایر بازیکنان از نظر اخلاقی، تمرینی و بازی کردن به شمار می آید.
کولاکوویج در پاسخ به این پرسش که برنامه تان برای دیدارهای آینده تیم ایران چیست؟، گفت: امروز تولد من است. بگذارید کمی تولدم را جشن بگیرم و فردا در مورد بازی در آزادی بیندیشم.
تیم ملی والیبال کشورمان درسومین دیدار خود درچارجوب رقابت های لیگ جهانی والیبال امروز تیم قدرتمند لهستان که دردو بازی خود به پیروزی رسیده بود را با نتیجه 3 بریک شکست داد.
شبد**9144*9122*خبرنگار:سعید قهرمانی* انتشار دهنده: مهدی نعمتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کولاکوویچ: برتری برابر لهستان اهمیت زیادی داشت/ به توانایی های جوانان ملی پوش اعتقاد دارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..