تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خط قرمز امام راحل چه بود؟

کد خبر: ۵۴۳۹۷۹

۸۹  بازدید

آیت الله نجم الدین طبسی در آئین بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی‌(ره)، اظهار‌ داشت: خط قرمز امام‌(ره) مراجع تقلید بود و فرمود کسانی که به مراجع تقلید توهین می‌کنند، ارتباط بین آنها و خدا قطع می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله نجم‌الدین طبسی در آئین بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی‌(ره)، اظهار‌ داشت: خط قرمز امام‌(ره) مراجع تقلید بود و فرمود کسانی که به مراجع تقلید توهین می‌کنند، ارتباط بین آنها و خدا قطع می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه امام در اسلام ذوب شده بود و دست مردم را گرفت و به سوی خدا برد، افزود: امام راحل نقش نجات‌دهنده را برای عصر حاضر داشت و خود وارد میدان عمل شد.

آیت‌الله طبسی با بیان اینکه امروز تبلیغات منفی شدیدی علیه نظام اسلامی راه‌اندازی کرده‌اند گفت: صدها شبکه ماهواره‌ای برای براندازی نظام اسلامی و از بین بردن ارزش‌های اسلامی در کشور تبلیغ می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مسئولان کشور نباید این فریضه را فراموش کنند، تصریح کرد: در برابر بد باید موضع گرفت و خوب را تشویق کرد.

همچنین مهر نوشت؛

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و با اشاره به فرمایشات امروز مقام معظم رهبری در حرم امام(ره)، افزود: همه ما باید آن طور که باید امام عزیز را بشناسیم و حقایق شخصیت این ابر مرد را تکرار کنیم تا نتوانند امام(ره) را تحریف کنند. برخی با ارتحال امام(ره) گمان کردند انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خود خارج می شود و چون امام(ره) از بین ما رفته است، آرمان ها و اهداف ایشان نیز مرده است. حال آن که تا انقلاب اسلامی و ارزش های والای انقلابی هست، امام هم هست و نخواهد مرد، همانطور که نهضت عاشورا نمرد و فرهنگ حسینی بین ما زنده و جاویدان باقی ماند.

وی افزود: امام حسین( ع)، با این قیام به افشای چهره منافقین و فتنه گران زمان خود پرداخت و پرده نفاق و فتنه را کنار زد، امروز هم در نهضت اسلامی همین طور است و در برهه های گوناگون چهره منافقین و فتنه گران عیان می شود، مردم هرگز فتنه و نفاق را تاب نخواهند آورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خط قرمز امام راحل چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..