تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این بازوهای مکانیکی با پاهای شما کنترل می شوند [تماشا کنید]

گروهی از مهندسین ژاپنی اقدام به تولید بازوهای مکانیکی ای کرده اند که در هنگام انجام کارهای روزانه دو دست اضافه تر را برای شما فراهم می کند. جالب اینجاست که کنترل این بازوها از طریق پاهای کاربر انجام می گیرد.

این پروژه با عنوان «اندام های فلزی» (MetaLimbs) قصد دارد با افزودن اندام های اضافه کارایی یک انسان را در حین انجام کارها مختلف افزایش دهد. همان طور که پیش تر اشاره کردیم، نکته متمایز در خصوص این اندام های رباتیک امکان کنترل آنها از طریق پاهای کاربر است.

با اتصال سنسورهای لازم به زانو، مچ پا و انگشتان پای کاربر، می توان حرکات ساعد، مچ و حتی انگشتان این دست رباتیک را در اختیار گرفت.

ویژگی جالب دیگر این اختراع مربوط به ارائه فیدبک های لمسی به پاهای کاربر است. از این طریق تعامل فرد با اشیا و محیط از طریق این بازوهای رباتیک به شکل چشمگیری بهبود خواهد یافت. شیوه کار ساده است. وقت جسمی با انگشتان فلزی شما برخورد می کند، بندی به دور مچ پای شما سفت می شود تا از این طریق متوجه لمس آن شوید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این بازوهای مکانیکی با پاهای شما کنترل می شوند [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..