تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع اعتراضی جمعی از کارگران اخراج شده شرکت کالسمین +تصاویر

ساعت: 21:21 منتشر شده در مورخ: 1396/03/14 شناسه خبر: 1120029

امروز صبح جمعی از کارگران اخراج شده شرکت کالسمین و اهالی منطقه انگوران در اعتراض به کارگیری کارگران غیر بومی مقابل شرکت کالسمین تجمع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شمیم ماهنشان، به گفته شاهدین جمعی از کارگران بومی اخراج شده از شرکت کالسمین دندی صبح امروز تجمع کرده و اعتراض خود را مبنی براخراجشان به گوش مسئولین رساندند.

در این جمع که حدود 150 تا 200 نفر از اهالی منطقه و شماری از کارگران بیکار شده این شرکت حضور دارند، تجمع کنندگان به وضعیت اشتغال و وجود بیکاری در منطقه با وجود شرکت‌های روی اعتراض دارند.

گفتنی است: عده ای از این کارگران اظهارکردند: جمعی از کارگران بومی را این شرکت اخراج و بعد با واسطه گری اداره کار قول داده بودند آنهایی که اخراج شدند در قسمت کیک شویی شرکت که قرار بود دوباره بازیافت مواد راداشته باشد بکارگیری کنند که همچنان کارگران به دلیل نبود کار در مقابل این شرکت تجمع و نسبت به اخراج کارگران بومی و جذب کارگران غیر بومی اعتراض کردند.

این شرکت با داشتن سابقه ای حدود ۴۸ ساله در صنعت سرب و روی کشور هم اکنون به عنوان بزرگترین تولیدکننده کشور در صنعت مزبور و همچنین صادر کننده نمونه فعالیت می نماید. در حال حاضر حدود ۷۵ درصد از شمش روی تولیدی در کشور و همچنین کنسانتره روی خام توسط گروه توسعه معادن روی ایران تولید میشود که سهم شرکت کالسیمین در این ارتباط حدود ۶۰ درصد می باشد. تعداداشتغال این شرکت ۱۰۰۰ نفر می باشد. محصولات این شرکت عبارتند از: کنسانتره رویپخته-شمش روی-کنسانتره سرب-ورق روی-کنسانتره روی خام-سرباره روی-شمش روی.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع اعتراضی جمعی از کارگران اخراج شده شرکت کالسمین +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..