تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه 1396/03/15

آیا آماده اید؟ برای آن چه قرار است اتفاق بیفتد از لحاظ روحی و جسمی حاضر هستید؟ نشانه ها حاکی از آن است که شما دارید وارد دوره جدیدی می شوید که سراسر با فعالیت ها و اتفاقات مختلف، افراد جدید و موقعیت های حرفه ای تازه همراه خواهد بود. امیدواریم که این اواخر به اندازه کافی استراحت کرده باشید. سعی کنید امروز تا می توانید استراحت کنید و خودتان را برای یک ماراتون هیجان انگیز آماده کنید. به هر کسی اعتماد نکنید، ممکن است از حرف های خودتان بر علیه شما استفاده کنند. اگر به دنبال حل مشکلات در رابطه عاطفیتان می گردید امروز با صدای بلند فکر کنید! حرف هایی که در دلتان هستند را به عشقتان بگویید و با هم برای مشکلات راه حل بیابید.

آیا طی چند هفته آینده تغییراتی در شما و زندگیتان ایجاد خواهد شد؟ بله، آن هم از نوع اساسی! به احتمال زیاد شما به یک سفر هیجان انگیز خواهید رفت، یا شغلتان را رها کرده و کار و حرفه جدیدی را شروع می کنید و همچنین با افراد جدید و جالبی آشنا خواهید شد. تغییرات کیهانی برای شما نیز تغییرات قابل توجهی را در پیش خواهند داشت، خودتان را برای هر چیزی آماده کنید و از جوی که ایجاد شده است لذت ببرید. برای این که مورد توجه مردم قرار بگیرید لازم نیست حتما نابغه باشید یا کارهای خارق العاده انجام بدهید. دست از این طرز فکر که اگر در یک ساز موسیقی تبحر کامل ندارید نباید آن را بزنید بردارید و هر سرگرمی یا کاری که دوست دارید را شروع کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen امروز احساس می کنید که به هیچ کس نمی توانید اعتماد کنید و این با حالت عادی شما در تضاد است. محض اطمینان امروز را با نزدیکانتان و کسانی که مورد اعتمادتان هستند و یا حتی به تنهایی بگذرانید، فردا روز دیگری است. تغییرات جدیدی در رابطه عاطفیتان ایجاد خواهند شد و شاید رابطه کشداری که برای مدت ها به زور سعی در حفظ آن داشته اید بالاخره تمام شود، اما شما یک لحظه به خودتان آمده و خواهید دید که در واقع از این اتفاق آنقدرها هم که فکر می کرده اید ناراحت نشده اید. شرایط کیهانی در حال حاضر به گونه ای هستند که اوضاع برای شروع های تازه مساعد است و آنهایی که مدت هاست تنها بوده اند می توانند به فکر آغاز یک رابطه تازه باشند.  فـال روزانـه - Daily Omen

افراد جدیدی را خواهید دید که به نظرتان خیلی جالب می آیند و از حرف زدن با آنها لذت خواهید برد. شما با آنها در مورد مسائلی عمیق و جدی بحث خواهید کرد که ذهن شما را برای مدتی به خود درگیر خواهند کرد. شاید لازم باشد کمی در این رابطه مطالعه کنید و اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. دانستن این که امروز می تواند زمینه ساز تغییراتی مطلوب در رابطه عاطفیتان باشد قطعا برای شما خوشحال کننده خواهد بود. طی دوره ای که از امروز شروع می شود و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت، شما با تغییراتی که در روابط عاشقانه تان ایجاد می شوند شگفت زده خواهید شد و جریان امور طبق خواسته های شما پیش خواهد رفت.

فـال روزانـه - Daily Omen 

در ماه گذشته شما نسبت به همیشه در برقراری روابط اجتماعی خیلی برونگرا بوده و به ویژه در زمینه روابط عاطفی رفتاری بسیار صمیمانه تر داشته اید. اما از امروز شما وارد دوره آرامتری شده و در سکون ایجاد شده تغییراتی را در حال و هوای خود شاهد خواهید بود. رفتار شما منطقی تر و آرامتر شده و افکارتان بیشتر از زمان حال روی آینده متمرکز خواهند شد. شما یک ماه برای این که تصمیمات خود را گرفته و برنامه هایتان را قطعی کنید وقت خواهید داشت. امروز هر چقدر می توانید مواظب باشید دهن لقی نکنید و راز کسی را برملا نکنید، چرا که برای خودتان دردسر درست خواهید کرد، شما که دنبال دردسر نمی گردید؟

فـال روزانـه - Daily Omen

به عنوان شخصی که عاشق تجربه های تازه و کشف کردن افراد و روابط جدید است شما از دوره جدیدی که دارد در زندگیتان آغاز می شود لذت خواهید برد. از آنجایی که ارتباط با دیگران و مکالمه و داشتن روابط اجتماعی طی چند هفته آینده از اهمیت و اولویت بالایی برخوردار خواهند بود این فرصت فوق العاده ای برای به نمایش گذاشتن توانایی ها و استعدادهایتان خواهد بود. امروز کمی روز دلگیری به نظر می رسد و برخی مسائل خانوادگی ممکن است باعث ناراحتی شما بشوند. اگر کاری از دستتان بر می آید برای حل این مشکلات انجام دهید، در غیر این صورت تنها با بودن در کنار عزیزانتان حمایت خود را از آنها نشان دهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه 1396/03/15»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..