تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موگرینی به خاطر نقشش در برجام، جایزه گرفت

کد خبر: ۵۴۳۹۵۹

۶۹  بازدید

جایزه صلح ایالت هسن آلمان روز28 تیر (19 ژوییه) در بروکسل به فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای نقش او در مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 اعطا می شود.

خبرگزاری ایرنا: جایزه صلح ایالت 'هسن' آلمان روز28 تیر (19 ژوییه) در بروکسل به فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای نقش او در مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 اعطا می شود.

به گزارش روزنامه آلمانی فرانکفورتر نویه پرسه، نام موگرینی روز جمعه به عنوان برنده اعلام شد و وی قرار است در ماه ژوئیه در محل نمایندگی هِسِن در بروکسل جایزه خود را دریافت کند.


بر اساس این گزارش ، اعطای جایزه به موگرینی به دلیل نقش او در توافق هسته ای با ایران، با وجود مدت زمانی که از این توافق می گذرد، هنوز بسیار تازگی دارد زیرا دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا این توافق را زیر سؤال برده و از اینرو این اعطای جایزه بخصوص بعد از اختلاف نظرهای اخیر بین ترامپ و اتحادیۀ اروپا حامل پیام مهمی برای دولت آمریکا است.


پروفسور نیکوله دایتلهوف (Nicole Deitelhoff) از بنیاد پژوهش های صلح و بحران هِسن ، با تأکید بر نقش موگرینی درمیانجیگری بین ایران و طرف های مذاکره که کمتر برای افکار عمومی شناخته شده است ، گفت: قبل از انعقاد قرارداد در اواسط سال 2015، آمریکا و اسرائیل بارها تهدید به جنگ کرده بودند و از این جهت هرچه دربارۀ نقش این توافق در حفظ صلح گفته شود کم است .


این نخستین باری است که جایزۀ صلح ایالت هسن که در سال 1993 بنیاد گذاشته شد و دالایی لاما نیز آن را دریافت کرده است درخارج از شهر ویسبادن مرکز این ایالت آلمان ، اعطاء می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موگرینی به خاطر نقشش در برجام، جایزه گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..