تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمونه تصاویر گرفته شده توسط وان‌پلاس 5، احتمال مجهز شدن این دستگاه به سنسور تک‌رنگ را افزایش می‌دهد

چند روز پیش تصویری از جعبه وان‌پلاس 5 در اینترنت منتشر شد که وجود دوربین اصلی دوگانه را برای این دستگاه تایید می‌کرد. همانطور که می‌دانید نحوه استفاده از دوربین دوگانه به دو صورت است. برخی از سازندگان یکی از سنسورها را تک‌رنگ (مونوکروم) درنظر گرفته و سنسور دیگر تصاویر رنگی را ثبت می‌کند که این امر شفافیت تصاویر گرفته شده حتی در شرایط نوری ضعیف را در پی دارد. نحوه دیگر استفاده از دو سنسور دوربین در پشت دستگاه بدین گونه‌ بوده که یکی از آن‌ها از زاویه دید وسیع بهره می‌برد و دیگری سنسور تله‌فوتو است، این موضوع را در آی‌فون 7 پلاس مشاهده کرده‌ایم.


براساس تصاویر جدید منتشر شده در Slashleaks، امکان مجهز شدن وان‌پلاس 5 به سنسور مونوکروم و RGB وجود دارد، چراکه یکی از این تصاویر به‌صورت مونوکروم ثبت شده است. در بازار گوشی‌های هوشمند زیادی با این امکان وجود ندارند که البته برای نمونه می‌توان به هواوی P9 و هواوی P10 اشاره نمود. تصاویر دیگر به‌صورت رنگی ثبت شده‌اند که البته در برخی پس‌زمینه تار شده است.

وان‌پلاس 5

وان‌پلاس تصویر جدیدی را در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر نموده که شبیه به تصویر هفته گذشته است. این پست بر شفافیت تصاویر ثبت شده توسط وان‌پلاس 5 اشاره می‌کند.

تاریخ رونمایی

وان‌پلاس 5 در تاریخ 15 ژوئن با ابعادی کوچک‌تر از وان‌پلاس 3T و قیمتی بالاتر از آن معرفی خواهد شد.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمونه تصاویر گرفته شده توسط وان‌پلاس 5، احتمال مجهز شدن این دستگاه به سنسور تک‌رنگ را افزایش می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..