تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران مقام نخست مسابقات بین المللی پرش با اسب باکو را کسب کرد

به گزارش ایرنا ، مسابقات بین المللی پرش با اسب جایزه بزرگ باکو 12 تا 14 خرداد ماه با حضور 22 ورزشکار از جمهوری آذربایجان ، گرجستان ، ترکیه ، بلاروس برگزار شد.
مازیار جمشیدخانی ملی پوش رشته پرش با اسب کشورمان با دو اسب 'وایمور' و 'الیتا' در این مسابقات حضور داشت .
مرحله فینال این مسابقات بین المللی عصر امروز ( یکشنبه ) برگزار و مازیار جمشیدخانی با برتری با حریفان به رتبه نخست دست یافت و در رده 145 سانتیمتر یک راند با باراژ توانست مقام قهرمانی با اسب 'وایمور' را کسب کند .
این سوارکار کشورمان به سرپرستی محمدعلی جاویدی و هیات فنی 7 نفره در این مسابقات بین المللی حضور داشت و در در رده 135 سانتیمتر یک راندی سرعت نیز مقام اول را به خود اختصاص داد .
مازیار جمشیدخانی در دومین روز این مسابقات در رده 145 سانتیمتر سرعت با اسب 'الیتا ' مقام سوم را کسب کرد .
کادر اجرایی مسابقات بین المللی پرش با اسب جایزه بزرگ باکو شامل سردام پزشک ، طراح مسیر و کلانتری متشکل از کادر فنی کشورمان از سوی فدراسیون جهانی سوارکاری دعوت شده بود .
محمدعلی جاویدی سرپرست تیم اعزامی ایران به باکو از سطح برگزاری این مسابقات بین المللی ابراز رضایت کرد و آن را از نظر فنی و کیفی قابل تقدیر خواند .
در مرحله فینال این مسابقات بین المللی دو سوار کار جمهوری آذربایجانی مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
شبد**خاورم ** 337**1010
انتشار: حسن معظمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران مقام نخست مسابقات بین المللی پرش با اسب باکو را کسب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..