تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خديجه هايی كه امسال از برنامه «نوسفران» هديه می گيرند

خديجه هايي كه امسال عيدفطر از برنامه «نوسفران» هديه مي گيرنداصغر مهدی ابهری تهیه کننده برنامه سحرگاهی شبکه دو در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص محوریت «نوسفران» گفت: برنامه «نوسفران» ساعت ۳ بامداد به مدت ۶۰  دقیقه با هدف توجه ویژه به نوجوانان در کلیت خانواده و انتقال باورهای دینی به نسل جدید، همراهی بزرگسالان با نوجوانان و کودکان در لحظه های معنوی سحر و احیای آیین های مذهبی و دینی روی آنتن می رود.

وی در ادامه تصریح کرد: «نوسفران» که ویژه ماه مبارک رمضان است در دو بخش زنده و تولیدی تهیه شده که آیتم های تولیدی این برنامه شامل خاطرات، نیایش، معارف، قصه گویی چهره های مشهور، مستند روزه، آموزش احکام، حدیث روزه و... است که در طول این مدت برای پخش در برنامه تولید شده است.

ابهری درباره برخی آیتم های تولیدی این برنامه بیان کرد: امسال سعی کردیم بیشتر به جایگاه پدر و تاثیرات شگرفش بر زندگی فرزندان اشاره کنیم تا نوجوانان بیش از گذشته به اهمیت و احترام به والیدین پی ببرند و آن را سرمشق زندگی اشان قرار دهند.

اين تهيه كننده تلويزيوني در خصوص حضور سید جواد هاشمی به عنوان مجري برنامه اظهار داشت: آقاي هاشمي با تجربه ۳۰ ساله معلمی اش  و تجربه فعاليت هاي هنري و نمايشي باعث شده که ارتباط با قشر نوجوان همواره جزو علاقه مندی ها و اولویت هایش باشد و معتقد است با بچه ها بزرگ شده و موفقيت هاي هنری او هم به خاطر مؤانست با آنهاست و مجموع این محبوبیت ها به خوبی توانسته برنامه ای جامع را برای نوسفران کشورمان رقم بزند.

وی در ادامه این اهمیت و حساسیت سن نوجوانان به مجری، کارشناسان مذهبی و محبوبیت آن ها در بین جوانان اشاره کرد و گفت: نوجوانی حساس ترین دوره در زندگی انسان ها است که درک آن از عهده هر شخصی بر نمی آید به همین خاطر در تهیه این برنامه سعی کردیم ازمجری و کارشناسان محبوبی در بین جوانان استفاده کنیم تا این ارتباط به خوبی در برنامه و همچنین مخاطبان تلویزیون ایجاد شود که تا به امروزهم توانستیم نگاه مخاطبانمان را به برنامه جلب کنیم .

ابهری در ادامه درخصوص حضور کارشناسان مذهبی در برنامه افزود:حجت الاسلام شهاب مرادی  چهره محبوبی در بین نوجوانان و جوانان  است و ارتباط خوبی با نسل جوان دارد و همین امر باعث شد تا ما هم تلاش کنیم تا از حضورشان در برنامه استفاده کنیم که چند شب پیش ارتباط زنده تلفنی را مهیا کردیم و درخصوص بانو حضرت خدیجه گفت و گویی کردیم که مطالب خوبی هم بیان شد. مي دانيد اقای مرادی سالهاست براي تجليل از جايگاه حضرت خديجه س تلاش مي كنند و به نوزادهاي با نام خديجه هديه مي دهند و درست مي گويد كه همه ما مديون حضرت خديجه هستيم و باید برای نام و یادشون تلاش كنيم چنانچه این بانوی بزرگوار همه ثروتشان را برای اسلام خرج کردند بايد براي او هزينه كنيم. 

وی افزود: خوب است بدانيد كه پارسال در محدوده زماني مشابه در تهران فقط دو نوزاد با نام خديجه از شهاب مرادي سكه طلا دريافت كردند. براي امسال به پيشنهاد سيدجواد هاشمي قرار شد شهاب مرادي به جاي تهران براي تمام استان ها هديه در نظر بگيرد اما به جاي سكه، كارت هديه و قرارشد به هر نوزادي با نام مبارك خديجه كه از تاریخ 96/1/1 تا 96/03/10 متولد شده است آقاي مرادي يك كارت هديه صدهزارتوماني هديه بدهد و اگر تعداد زياد بود حتما عوامل نويفران و شبكه دو نيز با آقاي مرادي همراهي كنند. 

وان شاءالله این هدیه ها در روز عید فطر با حضور آقاي مرادي در "نوسفران" به خانواده هاي خديجه ها تقدیم خواهد شد.

ابهری در پایان خاطرنشان کرد: برنامه سحر یکی از فشرده ترین برنامه هایی است که باید انقدر جذابیت داشته باشد تا مخاطب را پای تلویزیون بنشاند ما هم در این برنامه سعی کردیم بیشتر محوریت را روی قسمت شنیداری بگذاریم تا بینندگان بتوانند در حین سحری خوردن هم با برنامه ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خديجه هايی كه امسال از برنامه «نوسفران» هديه می گيرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..