تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاهرودی: پرسپولیس می‌تواند به فینال برسد

ساعت24-پیشکسوت محبوب پرسپولیسی ها امیدوار است این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

رضا شاهرودی در مصاحبه ای کوتاه در مورد شرایط سرخپوشان در لیگ قهرمانان به ما گفت: «آخرین بازی پرسپولیس که دیدار با لخویا بود، به همه ما چسبید و این تیم موفق شد به راحتی، حریف خود را کنار زده و به یک چهارم نهایی برود.»

او اضافه کرد: «اگر پرسپولیس با همین شیوه و قدرت به کارش ادامه دهد، من مطمئن هستم نه تنها می تواند در لیگ برتر از قهرمانی خود دفاع کند بلکه توانایی آن را دارد که تا فینال لیگ قهرمانان آسیا هم پیش برود. خوشبختانه پرسپولیس یک سرمربی بسیار خوب و بازیکنان تاکتیک پذیری دارد که می توانند تحت هر شرایطی به تیم کمک کنند و بهترین نتایج ممکن را کسب کنند.»

به گزارش خبرورزشی، شاهرودی در نهایت گفت: «البته این به شرطی است که باشگاه پرسپولیس بتواند حداقل 7، 8 بازیکن جدید را به لسیت این تیم اضافه کند. پرسپولیس نیاز دارد که نیمکت خود را پرقدرت کرده و در پست وینگر، بازیکنان جدید و قدرتمندی بگیرد. از سوی دیگر، مدیران باشگاه باید تلاش کنند تا اسکلت اصلی تیم را حفظ کرده و از جدایی بازیکنان شان به خصوص بیرانوند، رفیعی، طارمی، انصاری و مسلمان جلوگیری کنند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاهرودی: پرسپولیس می‌تواند به فینال برسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..