تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیپورت مهرداد پولادی توسط قطری‌ها/ ادامه زندگی سرباز فراری در کشور انگلیس

ساعت24-مهرداد پولادی سرباز فراری فوتبال کشورمان نتوانست در لیگ قطر هم دوام بیاورد و عذرش توسط مسوولان الشحانیه خواسته شد.

بازیکن سابق تیم ملی ایران که پس از آن افتضاح و اشتباه جام ملت های آسیا به جای حضوردر ایران و پشت سرگذاشتن دوران خدمت مقدس سربازی به لیگ قطر رفته بود حالا هیچ تیمی در این کشور را خواهان خود نمی بیند.

البته شنیده می شود مهرداد پولادی قصد بازگشت به کشور را نداشته و حتی برنامه ریزی کرده است که زندگی خودش را در کشورانگلیس ادامه بدهد و منزل هم گرفته است.

همچنین گفته می شود بازیکن سابق تیم ملی کشورمان از لیگ تایلند پیشنهاد دارد و احتمالا در این کشور فوتبالش را ادامه خواهد داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیپورت مهرداد پولادی توسط قطری‌ها/ ادامه زندگی سرباز فراری در کشور انگلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..