تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت نورالهی به پرسپولیس

ساعت24-احمد نوراللهی موفق شد با تایید مدارک مربوط به سربازی خود مجوز بازگشت به پرسپولیس را دریافت کند.

 نوراللهی که در پایان دور رفت فصل 96-95 برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی از پرسپولیس راهی تراکتورسازی شده بود، روزهای عجیب و غریبی را پشت سر گذاشت و به دلیل محرومیت این باشگاه تبریزی از جذب بازیکن در نقل و انتقالات نتوانست از هفته بیستم تیم امیر قلعه‌نویی را همراهی کند.

شماره هشت سابق پرسپولیس که با حضور در تراکتورسازی و بعد از چهار دیدار در ترکیب سرخ‌های تبریزی با خبر شوکه کننده ممنوعیت این باشگاه از جذب بازیکن مواجه شده تا حدود ٥ ماه را با دغدغه بزرگ آینده فوتبالی‌اش پشت سر بگذارد، اکنون شرایط بازگشت به جمع شاگردان برانکو را کسب کند.

نوراللهی که دارای کسر خدمت مربوط به عضویت فعال در پایگاه بسیج بوده، موفق شد بخشی از کسری خدمتی خود را با توجه به این مساله دریافت کند؛ البته در کنار آن حضور پدر و مادر این بازیکن در مناطق جنگی در دوران دفاع مقدس نیز بخش دیگری از کسر خدمت را برای او در پی داشت تا اکنون با مورد تایید قرار گرفتن این مدارک، او قادر باشد از ابتدای فصل به جمع پرسپولیس بازگشته و به دوران سردرگمی‌اش در این مدت خاتمه دهد.

با جذب شجاع خلیل زاده و گادوین منشا، احمد نوراللهی را می‌توان سومین بازیکن قطعی پرسپولیس در فصل آتی عنوان کرد که با توجه به نیاز این تیم برای خط هافبک دغدغه برانکو را در فصل آتی کاهش داده است.

بعد از رفتن نوراللهی از پرسپولیس، برانکو با چالش جدی در پست هافبک دفاعی مواجه شد و این امر در زمان غیبت کمال کامیابی‌نیا و به ویژه در دربی برگشت کاملا به چشم آمد اما حالا با بازگشت این بازیکن مشکل سرخ پوشان برای لیگ هفدهم در تکمیل نفرات این پست کاملا برطرف خواهد شد.
طی هفته‌های اخیر عنوان می‌شد با درخواست برانکو، احتمالا باشگاه پرسپولیس یک هافبک دفاعی جذب کند ولی حالا با پایان دوران سربازی نوراللهی در تراکتورسازی و حضور دوباره او در جمع قرمزهای پایتخت خرید هافبک دفاعی جدید منتفی می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت نورالهی به پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..