تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیدا شدن تمساح 6 متری غول پیکر در جوی فاضلاب + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که به تازگی منتشر شده است عملیات 10 ساعته گروهی از ماموران آتش نشانی شهر " کاپار " اندونزی را برای نجات یک تمساح  غول پیکر نشان می دهد. این تمساح 6 متری در داخل جوی فاضلاب گرفتار شده بود.  پیدا شدن تمساح 6 متری غول پیکر در جوی فاضلاب + تصاویر

ماموران آتش نشانی در ساعت 11.41 شب عملیات خود را شروع کردند و حدود 10 ساعت برای نجات این تمساح تلاش کردند. در حالی که ماموران سرانجام موفق به خارج کردن این خزنده 1 تنی از داخل جوی فاضلاب شدند اما سرانجام 2 ساعت بعد از پایان عملیات، این حیوان جانش را از دست داد. 

پیدا شدن تمساح 6 متری غول پیکر در جوی فاضلاب + تصاویر

" زیدی آهتان "؛ سرتیم عملیات نجات در این خصوص گفت که این بزرگترین حیوانی بود که وی در عمرش نجات داده است. وی گفت : " ما برای بیرون کشیدن این خزنده غول پیکر از زنجیر و همچنین ابزارهای ویژه استفاده کردیم. همچنین ما برای اینکه این خزنده از کنترل خارج نشود، چشمانش را با در تمام مدت عملیات با پارچه پوشاندیم."

پیدا شدن تمساح 6 متری غول پیکر در جوی فاضلاب + تصاویر

گفتنی است؛ بنا به گفته یک دامپزشک که در این عملیات نجات حضور داشت آزمایشاتی برای مشخص شدن زمان و علت مرگ، گونه ، جنس و سن این تمساح در حال انجام است. 

پیدا شدن تمساح 6 متری غول پیکر در جوی فاضلاب + تصاویر پیدا شدن تمساح 6 متری غول پیکر در جوی فاضلاب + تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیدا شدن تمساح 6 متری غول پیکر در جوی فاضلاب + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..