تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ویلایی‌ها» از پرده پایین می‌آید/ واکنش سازندگان به اقدام شورای صنفی

«ویلایی‌ها» از پرده پایین می‌آید/ واکنش سازندگان به اقدام شورای صنفی

فرهنگ > سینما - تهیه کننده و پخش کننده فیلم «ویلایی‌ها» تصمیم دارند به نشانه اعتراض به شورای صنفی نمایش، فیلم خود را قبل از موعد مقرر از پرده سینماها پایین بکشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالي‌كه طى يكى دو هفته گذشته بحث بر سر ادامه اكران فيلم «ويلايى‌ها» به کارگردانی منیر قیدی تا پايان ماه رمضان در محافل مختلف سينمايى مطرح شده بود، امروز یکشنبه چهاردهم خرداد، شوراى صنفى نمايش طى اطلاعيه‌اى ادامه اكران اين فيلم را مشروط به موافقت صاحبان فيلم بعدى يعنى «رگ خواب»، ساخته حمید نعمت‌الله كرد.

بنابر گزارش کانال تلگرامی سینما، اين درحالى است كه قبل از اين اطلاعيه، اكثر سينماها با موافقت شوراى صنفى مشغول پيش فروش بليت‌هاى «رگ خواب» بودند؛ اين بدان معناست كه شوراى صنفى قبل از هرگونه توافق تصميمش را مبنى بر پايان اكران «ويلايى ها» گرفته و اطلاعيه امروز بيشتر جنبه نمايشى داشته است.

تهيه‌كننده و پخش‌كننده «ویلایی‌ها» تصمیم به از پرده پايين كشيدن این فیلم قبل از موعد مقرر از تمام سينماها دارند؛ تصميمى كه ظاهرا به دليل اعتراض به اتفاقات رخ داده گرفته شده است.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ویلایی‌ها» از پرده پایین می‌آید/ واکنش سازندگان به اقدام شورای صنفی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..