تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ جهانی والیبال؛ برزیل با شکست ایتالیا هفت امتیازی شد/ معروف غایب دیدار با لهستان

به گزارش ایرنا، هفته نخست لیگ جهانی والیبال امروز با برگزاری شش دیدار در کشورهای روسیه، ایتالیا و صربستان به پایان می رسد.
در نخستین مسابقه که در سالن «آدریاستیک آرنا» شهر پیزارو ایتالیا برگزار شد، تیم ملی والیبال برزیل موفق به شکست سه بر یک ایتالیا میزبان شد.
شاگردان رینان دال زوتو سرمربی تیم ملی والیبال برزیل در ست دوم این مسابقه 25 بر 17 مغلوب ایتالیا شدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 23 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند تا دومین برد خود را در هفته نخست لیگ جهانی جشن بگیرند و هفت امتیازی شوند.
تیم ملی والیبال برزیل روز گذشته سه بر یک ایران را شکست داده بود و در نخستین مسابقه خود سه بر دو مغلوب لهستان شده بود.
تیم ملی والیبال ایران نیز از ساعت 19 و 30 دقیقه در آخرین مسابقه هفته نخست خود به مصاف لهستان می رود که این مسابقه شانزدهمین جدال دو تیم در تاریخ والیبال است.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران به علت مشکل گوارشی و تب اجازه حضور در دیدار مقابل لهستان را از سوی کادر پزشکی پیدا نکرد.
بدین ترتیب ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ایران در جدال مهم با لهستان از فرهاد سال افزون به عنوان پاسور استفاده خواهد کرد.
تیم ملی والیبال ایران در دو دیدار قبلی خود در هفته نخست لیگ جهانی به مصاف ایتالیا و برزیل رفت و به ترتیب سه بر صفر و سه بر یک مغلوب این تیم ها شد.
برنامه سایر دیدارهای سومین روز هفته نخست لیگ جهانی والیبال به قرار زیر است:
آرژانتین – فرانسه ساعت 17 و 40 دقیقه
آمریکا – بلژیک ساعت 18 و 30 دقیقه
روسیه – بلغارستان ساعت 20 و 40 دقیقه
کانادا – صربستان ساعت 21 و 30 دقیقه
'برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.'
ورزشی(2)**1379
خبرنگار: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ جهانی والیبال؛ برزیل با شکست ایتالیا هفت امتیازی شد/ معروف غایب دیدار با لهستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..