تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برزیل، برنده ماراتن دیدنی روز سوم لیگ جهانی

کد خبر: ۵۴۳۸۷۰

۶۶۸  بازدید

ایسنا: تیم ملی والیبال برزیل در لیگ جهانی از سد ایتالیا گذشت.

در اولین بازی روز سوم لیگ جهانی والیبال و در گروه A این رقابت‌ها برزیل و ایتالیا به مصاف هم رفتند.

برزیل در دو بازی گذشته خود یک شکست برابر لهستان و یک پروزی برابر ایران کسب کرده بود. نتایج ایتالیا هم به مانند برزیل بود.

دیدار برزیل و ایتالیا در فینال المپیک ۲۰۱۶ ریو نیز تکرار شد، جایی که برزیلی‌ها موفق شدند در خانه ایتالیا را شکست بدهند و قهرمان شوند.

از همان ابتدای بازی برزیل عملکرد بهتری نسبت به میزبان داشت و ۱۷ بر ۱۰ نیز از حریف پیش افتاد. در نهایت ست اول با اختلاف ۱۰ امتیازی و با نتیجه ۲۵-۱۵ به نفع برزیل به پایان رسید.

در ست دوم نتیجه برعکس بود و این ایتالیا بود که ۱۰ بر ۴ از حریف پیش افتاد.

در ادامه هم ایتالیا ۱۷-۱۰ از حریف پیش افتاد تا به نوعی اختلاف ست نخست را جبران کند. در نهایت ایتالیای میزبان ست دوم را ۲۵-۱۷ برد تا بازی در ست شماری به تساوی یک – یک برسد.

ست سوم جذاب‌تر از دو ست گذشته شد و در حالی که ایتالیایی‌ها از حریف ۵ امتیاز عقب بودند با حمایت هوادارنشان بازی به تساوی ۲۰-۲۰ رسید. در ادامه ایتالیا بازی خوب خود را ادامه داد و ۲۲-۲۰ پیش افتاد.

این بازی دیدنی در ست سوم ادامه دار بود و در حالی که برزیل ۲۳-۲۲ عقب افتاده بود، سرویس های خوب لوکارلی بازی را ۲۵-۲۳ کرد تا برزیل ۲ بر یک در ست شماری پیش بیفتد.

در ست چهارم برزیل بازهم بازی بهتری ارائه داد و در نهایت با برتری ۲۵ بر ۲۲ برابر ایتالیا ۳ بر یک برنده این دیدار شد.

برزیل برنده ماراتن دیدنی روز سوم لیگ جهانی

با توجه به میزبانی برزیل در مرحله فینال این رقابت‌ها صعود این تیم به مرحله بعد قطعی است.

ایتالیا با ترکیب داوید کاندلارو، لوئیجی راندازو، نیکولا پیزارسی، لوکا وتوری، سیمونه جیانلی، فابیو بالاسو، فیلیپو لانزا، سیمونه بوتی (کاپیتان)، ماسیمو کولاچی، متئو پیانو، اولگ آنتونوف، لاکوپو بوتو، جولیو سابیو و ریکاردو اسبرتولی با مربیگری "بلنجینی" و برزیل با ترکیب برونو رزنده (کاپیتان)، اِدِر کاربونرا، تیاگو برندل، موریلو رادکی، تیلز هاس، اوتاویو رودریگز پینتو، رودریگو لیائو، موریسیو سوزا، داگلاس سوزا، لوکاس ساتکمپ، ایواندرو گوئرا، ریکاردو سوزا، موریسیو بورگِس آلمایدا سیلوا و رینان بویاتی در لیگ جهانی حاضر هستند.

از دقایقی دیگر هم ایران و لهستان به مصاف هم می‌روند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برزیل، برنده ماراتن دیدنی روز سوم لیگ جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..