تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنچه تاکنون درباره امام(ره) گفته‌ایم باید مدام تکرار شود/ انگیزه‌هایی برای تحریف شخصیت امام وجود دارد/ باید مجال تحریف را از تحریف‌کنندگان سلب کنیم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به ایراد سخنرانی پرداختند.

مهمترین محورهای سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:

بحث امروز من عمدتا چند نکته است درباره امام بزرگوار و انقلاب؛ اگر مجالی در پایان صحبت پیدا شد، یک سخن کوتاهی هم درباره مسائل سیاست داخلی و مسائل سیاست خارجی عرض خواهم کرد.

البته در باب امام، درباره این مرد بزرگ در طول این سال‌ها سخنان زیادی را افراد مطلع بیان کرده‌اند، ولی اولا آنچه که در باب امام و انقلاب که اینها به هم گره خورده‌اند؛ یاد امام از نام انقلاب جدا نیست، آنچه که در این باب گفته شده، همه مسائل مربوط به امام و انقلاب نیست؟ ناگفته هایی وجود دارد که باید به مرور در ذهنیت جامعه قرار گیرد. ثانیا آنچه که درباره امام گفته شده، باید به مرور تکرار شود، چون اگر حقیقتی بارها تکرار نشود، گمان تحریف این حقیقت به مرور وجود دارد.

جوان‌ها دوران حماسه‌های بزرگ را مشاهده نکرده‌اند، ندیده‌اند؛ دوران پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، دوران حرکات عظیم و مجاهدت‌های بزرگ در مقابل تجزیه‌طلبان را جوان‌ها شنیده‌اند لذا لازم است برای آنها بیشتر توضیح داده شود.

انقلاب اسلامی که توسط امام بزرگوار تحقق پیدا کرده و با دست او اراده الهی محقق شد، صرفا یک جابجایی سیاسی نبود. انقلاب هدفش تغییر این وضعیت بود که جامعه را تبدیل کند به جامعه‌ای با هویت، دارای استقلال، اصالت، خلاقیت و حرف نو؛ این انقلاب اسلامی، چنین تحولی بود.

این خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنچه تاکنون درباره امام(ره) گفته‌ایم باید مدام تکرار شود/ انگیزه‌هایی برای تحریف شخصیت امام وجود دارد/ باید مجال تحریف را از تحریف‌کنندگان سلب کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..