تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم رونمایی از کتاب‌های بریل جشنواره کتاب خوانی رضوی در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم رونمایی از کتاب‌های بریل جشنواره کتاب خوانی رضوی با حضور حجت‌الاسلام جباری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قم و حسن عبدلی مسئول تولید کتب بریل اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و کتابداران و کارشناسان ستاد اداره‌کل کتابخانه عمومی استان قم  در بخش بریل اداره‌کل کتابخانه‌های استان قم برگزار شد و در این مراسم از سه عنوان کتاب از منابع مسابقه کتابخوانی رضوی در 5 جلد رونمایی شد.

سه عنوان کتاب از منابع مسابقه کتابخوانی رضوی در 5 جلد و با شمارگان 1025 نسخه در 125865 صفحه توسط واحد تولید کتاب بریل اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی قم رونمایی و برای بهره‌مندی روشندلان آماده ارسال به بخش نابینایان کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور شد.

‌جباری در این مراسم، از خدمات و تلاش‌های کتابداران بخش تولید بریل نابینایان قدردانی کرد و افزود: از الطاف الهی و عنایات اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) است که این کار معنوی و فرهنگی همزمان با بهار قرآن به اتمام رسیده و بزودی در اختیار روشندلان عزیز در سراسر کشور قرار می‌گیرد.

وی پاداش این حرکت ارزشمند و دینی در ماه مبارک رمضان را مضاعف عنوان کرد و افزود: سبب خرسندی و شادمانی است که لبخند رضایت نابینایان عزیزمان را با تولید و انتشار چنین کتاب‌هایی شاهد هستیم.

وی گفت: اقدامات فرهنگی و معرفی کتاب‌های مفید توسط بخش نابینایان گام مهمی برای گسترش فرهنگ کتابخوانی است و بدون شک تداوم و حمایت از چنین فعالیت‌هایی امکان توزیع عادلانه مطالعه برای همگان را در جامعه فراهم می‌کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همچنین اظهار داشت: با توجه به کمبود منابع بریل و نیاز مبرم روشندلان به منابع جدید، این اداره کل تکلیف خود دانست تا در رفع این نیاز اقدامی مؤثر و خداپسندانه بردارد.

 جباری تولید کتاب‌های بریل ویژه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی را به درخواست اداره‌کل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور عنوان کرد.

در ادامه این مراسم، حسن عبدلی مسئول تولید کتب بریل اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم درباره چاپ و انتشار این کتاب‌ها گفت: 3 عنوان کتاب بینایی در 5 جلد بریل تولیده شده که هر جلد آن شامل 205 نسخه با موضوع زندگینامه امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است که شمارگان آن به 1025 نسخه می‌رسد.

عبدلی سپس بیان کرد: با توجه به محدودیت زمانی برای شرکت در مسابقه کتابخوانی رضوی، تمامی مراحل تولید این کتاب‌ها در 50 روز به پایان رسید تا روشندلان عزیز همانند دیگر اقشار در مسابقه کتابخوانی رضوی شرکت فعال و گسترده داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم رونمایی از کتاب‌های بریل جشنواره کتاب خوانی رضوی در قم برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..