تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحریف شخصیت امام راحل از اهداف منفعت طلبان و دنیاطلبان / دست‌اندازان به بیت‌المال از منافقان هستند

ساعت: 16:02 منتشر شده در مورخ: 1396/03/14 شناسه خبر: 1120767

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امروزه عده‌ای دنیا طلب و ریاست طلب برای رسیدن به اهداف خود می‌خواهند شخصیت واقعی امام را تحریف کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به  ویژگی منافق‌ستیزانه امام راحل اظهار کرد: منافقان از کفار خطرناک‌تر هستند به همین جهت در آیات و روایات آن مقدار که برای منافقان احکام گفته شده درمورد کفار سخن گفته نشده است.

وی افزود: موضع و جبهه کفار به طور کامل مشخص بوده و باید با آن‌ها جنگید اما منافقین مرز مشخصی ندارند و ممکن است خود را به عنوان مومن به جامعه معرفی کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه منافقان در همه حکومت‌ها مانع رسیدن آن نظام به اهداف خود می‌شوند، گفت: این افراد خود را برتر و مردم را بد و منحرف می‌دانند در حالی که در پشت پرده ایمانی ندارند.

عباسی خاطرنشان کرد: منافقان در زمان رسول گرامی اسلام و ائمه اطهار (ع) هم وجود داشته و مانع تحقق اهداف حکومت اسلامی می‌شدند لذا در انقلاب اسلامی هم شرایط به این صورت بود یعنی منافقین در جایگاه‌های مختلفی از نظام نفوذ کرده بودند.

این مسوول ادامه داد: امام خمینی (ره) با بینش الهی که داشتند ابتدا آن‌ها را نصیحت کردند اما وقتی موثر واقع نشد و آن‌ها دست به جنایات در داخل کشور زدند، دستور مقابله با آن‌ها را صادر کردند.

منافقان همواره در صدد براندازی نظام اسلامی هستند

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه منافق مانند موریانه یک نظام را از درون تهی می‌کنند، یادآور شد: شخصیت‌های بزرگی مانند شهید بهشتی، مطهری، رجایی و باهنر در نظام ایران اسلامی حضور داشتند و از شاخه‌های اصلی انقلاب بودند که به دست منافقان شهید شدند.

وی با تاکید بر اینکه منافقان همواره در صدد براندازی نظام اسلامی هستند و تا به امروز به راه‌های مختلفی متوسل شده‌اند، اضافه کرد: امروز هم کسانی هستند که به جای خدمت به مردم خیانت می‌کنند، منافع مردم را به خطر می‌اندازند و به بیت‌المال دست اندازی می‌کنند.

عباسی با اشاره به اینکه منافقان کسانی هستند که با نظام اسلامی و راه شهدا مخالفت می‌کنند، گفت: امام راحل در گفتارهای خود مطالب فراوانی درمورد منافقان دارند لذا با شناخت دقیق از منافین می‌توان آن‌ها را از صف مؤمنان تشخیص داد و اجازه نداد که در جایگاه مسیولیت‌های نظام قرار گیرند.

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دارای شخصیتی جامع و کامل بود

این مسوول ابراز کرد: دو ویژگی الهی و مردمی بودن نهضت امام خمینی (ره) موجب پیروزی شد و امام یک طرح جامع و کاملی را برای حکومت نظام اسلامی ارائه دادن که حتی نسبت به ابعاد مختلف زندگی بشر را توجه داشتند.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: سیاست داخلی و خارجی، مسائل مربوط به جوانان، اشتعال، ازدواج، دفاع از مستضعفین و مقابله با مستکبرین و معرفی حکومت اسلامی به عنوان یک الگو در عالم از جمله موضع‌های صریح امام راحل بود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دارای شخصیتی جامع و کامل بود لذا مردم بخصوص جوانان با شناخت امام راحل و مطالعه زندگی و اندیشه ایشان راه درست را تشخیص دهند.

عباسی در پایان با بیان اینکه امام (ره) خدا محور بودند و دنیا را برای آخرت می‌خواستنند، افزود: امروزه عده‌ای دنیا طلب و ریاست طلب برای رسیدن به اهداف خود می‌خواهند شخصیت واقعی امام را تحریف کنند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحریف شخصیت امام راحل از اهداف منفعت طلبان و دنیاطلبان / دست‌اندازان به بیت‌المال از منافقان هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..