تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




92 تروریست پ ک ک طی یک هفته در ترکیه کشته شدند

ساعت: 15:34 منتشر شده در مورخ: 1396/03/14 شناسه خبر: 1120134

در عملیات ضد تروریستی نیروهای مسلح ترکیه علیه گروه تروریستی پ.ک.ک در روزهای 25 مه تا اول ژوئن در ده استان جنوب شرقی کشور، 92 تروریست از پای در آمدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بر اساس گزارش هفتگی ستاد کل ارتش ترکیه در عملیات ضد تروریستی نیروهای مسلح علیه گروه تروریستی و تجزیه طلب پ.ک.ک در روزهای 25 مه تا اول ژوئن امسال در استانهای شرناق، حکاری، دیاربکر، بینگول، الازیغ، ارزروم، آرداهان، ختای، عثمانیه و غازی عنتب 92 تروریست از پای در آمدند.

در این عملیات مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات از جمله 2 موشک ضد تانک AT-4، چهار خمپاره انداز، 11 موشک انداز، 64 عدد بمب، 2000 کیلوگرم آمونیم نیترات، 4 عدد مین و مقادیر دیگری سلاح و مهمات و بمب دست ساز نیز کشف و ضبط شد.بمب‌های دست ساز کشف شده به طور کنترل شده منهدم گردید. همچنین 55 پناهگاه، مخفی گاه، غار و انبار متعلق به تروریستها به طور کامل نابود شد.

در عملیات نیروهای مسلح ترکیه در راستای مبارزه با تولید و قاچاق مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین منابع مالی گروه تروریستی پ.ک.ک 304 هزار و 500 ریشه شاهدانه، 287 کیلوگرم ماری جوآنا، 224 کیلوگرم شاخ و برگ گیاه شاهدانه و 98 هزار و 822 پاکت سیگار قاچاق کشف و ضبط شد. در کنترل نیروهای ترکیه در مناطق مرزی نیز 8138 نفر که قصد عبور غیرقانونی از مرزها داشتند دستگیر شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «92 تروریست پ ک ک طی یک هفته در ترکیه کشته شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..