تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشتریان خارجی خواهان ستاره منصوریان

سه تیم مختلف خواهان عقد قرارداد با مهاجم گلزن تیم فوتبال استقلال هستند.

به گزارش شما نیوز: جوانکاوه رضایی مهاجم گلزن تیم فوتبال استقلال که توانسته بهترین بزیکن استقلال در این فصل باشد همچنان برای تمدید قرارداد خود با استقلالی ها صحبتی نداشته است.

در حال حاضر هم شنیده می شود این بازیکن از سه تیم گوناگون پیشنهاداتی را دریافت کرده است. هایدوک اشپیلت کرواسی، یک تیم لیگ برتری یونان و یک تیم هلندی تیم هایی هستند که خواهان مهاجم استقلال هستند.

با این وجود باید منتظر ماند تا دید وضعیت این بازیکن در آینده با استقلال به کجا ختم می شود. از طرفی نا گفته نماند استقلالی ها هم برای جانشین کاوه بازیکنانی همچون تبریزی را انتخاب کرده اند.
 
بنا بر گفته یکی از مسئولان استقلال تمامی بازیکنان پیشنهاداتی دارند اما در مورد کاوه رضایی اگر توافقات لازم صورت گیرد جدایی امکان پذیر نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشتریان خارجی خواهان ستاره منصوریان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..