تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرخ امسال زولبيا و باميه در استان یزد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ زولبیا و بامیه یکی از شیرینی‌های اصیل ایرانی است ولی مصرف زولبیا و بامیه در روزهای ماه مبارك رمضان در میان ایرانیان آنچنان به یک سنت بدل گشته است که می‌توان ادعا کرد كه امروزه زولبیا و بامیه تنها در این ماه میان ایرانیان رایج است.

محسن مظفری زاده يزدی مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان یزد در مورد نرخ امسال زولبيا و  باميه در استان گفت: نرخ امسال زولبيا  و باميه همان نرخ پارسال است و كميته نرخ‌گذای اتاق اصناف تاكنون برای افزايش قيمت به جمع‌بندی نهايی نرسيده و بعيد است كه پس از گذشت اين مدت از ماه رمضان نيز تصميمی در اين مورد اخذ شود.

وی افزودد: در حال حاضر قيمت هر كيلو زولبيا و باميه ممتاز در يزد 14 هزار تومان، درجه يك 10 هزار و 250 تومان و در رده‌ی مرغوب هفت هزار و 800 تومان است.

مظفری زاده در مورد افزايش نرخ خودسرانه از سوی برخی عرضه‌كنندگان، تاكيد کرد: به شدت با افراد گران فروش برخورد خواهيم كرد.

محمدعلی جلائی رییس اتحادیه قنادان يزد نيز از نظارت كامل اتحاديه به صورت روزانه از واحدهای توليدی و عرضه زولبیا و بامیه در سطح شهر به وي‍ژه در رابطه با مسائل بهداشتی اين واحدها خبر داد.

وی در اين باره از شهروندان خواست كه زولبيا و باميه مورد نياز خود را تنها از طريق شیرینی‌فروشی های دارای پروانه کسب و بهداشت تهيه كنند و به هيچ وجه آن را از دوره‌گرد‌ها و سوپری‌ها خريداری نكنند.

جلائی نيز با اشاره به نرخ امسال زولبيا و باميه براساس درجه‌بندی كيفی اين نوع شيرينی، گفت: فروشندگان و عرضه‌كنندگان انواع شیرینی بايد نرخ اقلام خود را در معرض دید مشتریان قرار دهند تا مشتريان علاوه بر مشاهده ظاهر شيريني و مرغوبيت آن، براساس نرخ معين شيريني مورد نظرشان را انتخاب كنند.

انتهای پیام/ ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرخ امسال زولبيا و باميه در استان یزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..