تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم ملی با چهره‌ای که تا به حال ندیده‌اید

تیم ملی با چهره‌ای که تا به حال ندیده‌اید سربازان کی‌روش برای جدال امشب چه کسانی خواهند بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی که اردویی تدارکاتی را در کشور اتریش برگزار کرد، حالا راهی مونته نگرو شده تا امشب دیداری دوستانه را برابر این تیم برگزار کند. دیداری که به عقیده کی روش در بهترین زمان برای تیم ملی فراهم شده است.

امشب اما تیم ملی قطعا با ترکیب اصلی خود مقابل حریف اروپایی اش قرار نمی گیرد و تغییرات زیادی توسط کادر فنی اعمال خواهد شد.

درون دروازه رشید مظاهری به دلیل آسیب دیدگی احتمالا بازی نخواهد کرد و علیرضا بیرانوند هم چون تازه به اردوی تیم ملی اضافه شده شاید با فرمان استراحت کی روش مواجه شود. دروازه بانی که قطعا گزینه اول تیم ملی برای بازی مقابل ازبکستان خواهد بود.

از طرفی دیگر اشکان دژاگه هم که به تازگی به جمع ملی پوشان اضافه شده، مشغول کار بدن سازی است تا برای بازی سرنوشت ساز مقابل ازبکستان آماده شود و او هم امشب به میدان نخواهد رفت. مسعود شجاعی هم قرار است در تهران به جمع بازیکنان اضافه شود تا او هم دیگر غایب بازی برابر مونته نگرو باشد.

از سوی دیگر پنج بازیکن تیم ملی که تا به حال برای ایران به میدان نرفته اند، این شانس را دارند که حداقل برابر مونته نگرو به بازی گرفته شوند. محمدرضا اخباری، سعید آقایی، علی کریمی، محمد انصاری و احسان پهلوان این پنج نفر هستند و احتمالا استفاده از این نفرات، سورپرایز كی‌روش در این دیدار خواهد بود.

علی کریمی هافبک دفاعی تیم دیناموزاگرب هم با توجه به غیبت امید ابراهیمی در دو بازی پیش رو می تواند گزینه خوبی برای بازی کنار سعید عزت اللهی باشد.

در خط حمله هم حضور کریم انصاری فرد و رضا قوچان نژاد و مهدی طارمی خیال کی روش را برای بازی امشب و البته جدال برابر ازبکستان راحت کرده. ضمن اینکه علیرضا جهانبخش هم که از مصدومیت زانو رنج می برد، قطعا به بازی روز 22 خرداد برابر ازبکستان خواهد رسید.

254 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم ملی با چهره‌ای که تا به حال ندیده‌اید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..