تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکن اسبق تیم‌ملی برزیل به نفت آبادان پیوست

بازیکن اسبق تیم‌ملی برزیل به نفت آبادان پیوست

ورزش > لیگ برتر - آگوستو سزار دوس سانتوس موریرا، رسما به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیوست.

به گزارش باشگاه صنعت نفت آبادان، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال زیر 20 سال برزیل با عقد قراردادی یک ساله به این تیم آبادانی پیوست.
این بازیکن متولد 1992 است و در زمان حضور در تیم تراکتورسازی تبریز، با 22 سال سن به عنوان یکی از جوان‌ترین بازیکنان خارجی حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران محسوب می‌شد و در سال 2010 در تیم اینترناسیونال برزیل حضور داشت.
آگوستو سه قهرمانی در لیگ برتر برزیل و یک قهرمانی در جام حذفی این کشور را در کارنامه خود دارد و در تیم‌های اینترناسیونال، چاپکوئنزه، برزیل اسپورت و برزیل جوینویل کشورش و همچنین الامارات از کشور امارات و تراکتورسازی سابقه بازی دارد.
این بازیکن تخصص بازی در پست‌های هافبک وسط و هافبک دفاعی را دارا است.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکن اسبق تیم‌ملی برزیل به نفت آبادان پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..