تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردی که 2 بار با استقلال 6تایی شد

نظر يك استقلالى درباره ٢ شكست تلخ استقلال ؛تا صبح نخوابيدمبه گزارش خبرنگار   فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شكست تلخ و سنگين ٦ بر يك مقالا العين در دور برگشت مرحله يك هشتم نهايى رقابت هاى ليگ قهرمانان آسيا باعث شد تا استقلالى ها و هواداران آبى پوش براى بار دوم اين نتيجه سنگين را تجربه كنند.

در بازی تاج (استقلال) مقابل پرسپولیس که در سال ۵۲ برگزار شد، سرخپوشان پایتخت توانستند با نتیجه ۶-۰ به پیروزی برسند و قاطعانه‌ترین پیروزی تاریخ دربی‌های سرخابی تهران را رقم بزنند. 

نتیجه‌ای که تا به امروز دیگر تکرار نشده است اما شکست ٦ بر یک استقلال مقابل العین به نوعی یادآور همان بازی و شکست تلخ برای آبی‌پوشان بود.

در این میان یکی از افراد حاضر در تیم استقلال در بازی معروف سال ۵۲ هم حضور داشته و به نوعی تنها فرد حاضر در دو شکست ٦ گله استقلال محسوب می‌شود. 

نصرالله عبداللهی، مدافع‌ پيشين استقلال در دربی دوازدهم که منجر به شکست ٦ بر صفر استقلال شد، به عنوان مدافع وسط در زمین حضور داشت و از نزدیک شاهد تلخ‌ترین شکست تاریخ باشگاهش بود.

عبداللهی همچنين در ديدار مقابل العين و شكست ٦ بر يك براى بار دوم و اين بار به عنوان سرپرست تيم نظاره گر شكست سنگين آبى ها بود و به نوعى مى توان گفت اين فرد نظاره گر هر دو شكست سنگين استقلال بوده است.

نصرالله عبداللهى در اين خصوص و اينكه نظاره گر دو شكست سنگين استقلال بوده است اظهار داشت :هر دو ديدار سنگين استقلال را نظاره گر بودم .سال ٥٢ به عنوان بازيكن در زمين و امسال نيز به عنوان سرپرست تيم كه بايد بگويم بعد از اين دو ديدار تا صبح نخوابيدم و روزهاى بدى را پس از اين شكست ها پشت سر گذاشتم.

وى ادامه داد :اميدوارم ديگر شاهد چنين باخت هايى در تيم بزرگى همچون استقلال نباشيم و هميشه سر بلند و نتايج خوب زمين مسابقه را ترك كنيم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردی که 2 بار با استقلال 6تایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..