تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همسویی سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری درباره کارشکنی‌های عربستان

همسویی سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری درباره کارشکنی‌های عربستانحسین رضاییان مدیرعامل شرکت مرکزی کارگزاران امور زیارتی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: ما برای اجاره هتل ها و ساختمان های مسکونی حجاج به عربستان رفته بودیم اما خیلی سخت امکان سکونت به ما می‌دادند. در یکی از ملاقات‌های خود با امام خمینی (ره)، موضوع را با ایشان مطرح کردیم، سپس در طی سخنرانی امام(ره) گفتند که عربستان ظاهرا موانعی را برای افرادی که عازم حج هستند ایجاد کرده است. بعد از آن سخنرانی، خود کشور عربستان برای اجاره و اسکان آپارتمان ها و هتل‌هایش به زائران ایرانی به ستاد ایران مراجعه کرد.

رضاییان با اشاره به حادثه منا گفت: همانند این قضیه زمانی بود که بعد از حادثه منا مقام معظم رهبری در نوشهر سخنرانی داشتند مبنی بر اینکه اگر عربستان در ارسال جنازه ها اقدامی نکند، به طور قطع با این کشور برخورد می کنیم.

وی در ادامه افزود: به دنبال سخنان مقام معظم رهبری، از فردای آن روز عربستان ارسال جنازه‌ شهدای حادثه منا به ایران را آغاز کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همسویی سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری درباره کارشکنی‌های عربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..