تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کره شمالی به تحریم‌های جدید شورای امنیت

به گزارش افکارنیوز،

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز یکشنبه اعلام کرد: پیونگ‌یانگ به‌طور کامل دور جدید تحریم‌های اعمال‌شده سازمان ملل علیه شهروندان و شرکت‌های خود را رد می‌کند و به توسعه برنامه‌های تسلیحاتی‌اش ادامه خواهد داد.

شورای امنیت سازمان ملل اخیراً با تصویب قطعنامه‌ای، 14 نفر از مقام‌های مسئول پیونگ‌یانگ و چهار شرکت کره‌شمالی را در فهرست تحریم‌ها قرار داد. رئیس سازمان اطلاعات کره‌شمالی از جمله کسانی است که تحریم شده است. به‌موجب این قطعنامه که به موافقت همه اعضای شورای امنیت از جمله چین، رسید، این 14 مقام کره‌شمالی، که در فهرست تحریم‌ها گنجانده شده‌اند، از سفر به تمامی کشورها ممنوع می‌شوند و دارایی‌های‌شان مصادره می‌شود.

پیش‌نویس این قطعنامه توسط آمریکا و چین آماده شده بود. بعد از روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا این اولین قطعنامه‌ای است که با موافقت واشنگتن و چین در شورای امنیت به تصویب می‌رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کره شمالی به تحریم‌های جدید شورای امنیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..