تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش سوزی انبار در پارکینگ ساختمان مسکونی

آتش سوزی انبار در پارکینگ ساختمان مسکونیبه گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی ساکنان یک ساختمان مسکونی، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 98 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 11:35 روز گذشته به شهرک اکباتان، خیابان بیمه چهارم، خیابان شهید عظیمی اعزام شدند.

محمدرضا روحی رئیس ایستگاه 98 آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: در یک انباری 150 متر مربعی که مملو از زغال و وسایل آشپزی بود و در طبقه همکف(قسمت پارکینگ) یک ساختمان چهار طبقه مسکونی قرار داشت آتش سوزی رخ داده و دود بسیار غلیظی نواحی مختلف ساختمان را در بر گرفت.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی بی درنگ جریان اصلی برق و گاز ساختمان را آغاز کردند و با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار شعله های آتش شدند.

این رئیس ایستگاه اضافه کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان آسیبی نرسید و آتش نشانان با تلاش خود آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش سوزی انبار در پارکینگ ساختمان مسکونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..