تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب ادعای اخراج سران حماس از قطر

کد خبر: ۵۴۳۸۱۳

۱۰  بازدید

جنبش مقاومت اسلامی "حماس" با صدور بیانیه‌ای مطبوعاتی ادعای برخی رسانه‌های گروهی درباره درخواست قطر از این جنبش برای خروج برخی رهبران آن از خاک این کشور را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایسنا: جنبش مقاومت اسلامی "حماس" با صدور بیانیه‌ای مطبوعاتی ادعای برخی رسانه‌های گروهی درباره درخواست قطر از این جنبش برای خروج برخی رهبران آن از خاک این کشور را تکذیب کرد.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حسام بدران، سخنگوی حماس در خارج با صدور بیانیه‌ای مطبوعاتی اخبار اخیر برخی رسانه‌های گروهی را بی پایه و اساس خواند و گفت هدف از این اخبار ضربه زدن به روابط و مناسبات خارجی جنبش حماس است.

در این بیانیه آمده است: گزارش‌های دروغ و ادعاهای اخیر برخی رسانه های گروهی درباره تحویل لیست اسامی تعدادی از رهبران حماس از سوی قطر و درخواست از این جنبش برای ترک خاک این کشور، ادعایی به دور از واقعیت است و در راستای اهداف رسانه‌هایی منتشر شده است که عادت به انتشار چنین اطلاعات و اخبار نادرستی درباره جنبش حماس به منظور تخریب وجهه آن و تاثیرگذاری بر روی روابط خارجی این جنبش را دارند.

در ادامه این بیانیه آمده است: روشن است که جنبش حماس اخیرا انتخابات داخلی خود را بر اساس آیین نامه داخلی و برنامه زمانی از قبل هماهنگ شده، برگزار کرد و رهبران جدید خود؛ از جمله "اسماعیل هنیه" را که به همراه تعدادی دیگر از رهبران حماس در داخل فلسطین سکونت دارند، انتخاب کرد. پس از آن، رهبران جدید جنبش روند ساماندهی اوضاع و فعالیت‌ها و جابجایی رهبران حماس در مناطق مختلف را به اقتضای اولویت های کاری جنبش آغاز کردند. در همین راستا، ما در جنبش حماس از نقش مثبت مداوم و مستمر کشور قطر در حمایت از ملت فلسطین و آرمان بحق آن و به ویژه در زمینه بازسازی غزه و حمایت از پایداری ساکنان آن قدردانی می‌کنیم.


طبق این بیانیه، "حماس همچنان در خط مقدم مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی حضور خواهد داشت و با وجود تمامی موانع و چالش‌ها، قطب نمای کشتی آن در مسیر قدس ثابت خواهد ماند. ما به پشتگرمی تمامی اقشار ملت همیشه در صحنه فلسطین که از مقاومت حمایت کرده و عامل اصلی اعتلای مساله ملی فلسطین بوده‌اند و با اتکا به حمایت‌های تمامی آزاداندیشان جهان و در راس آنها؛ امت عربی و اسلامی که هم در سطح مردمی و هم رسمی، از حق ملت ما در زمینه مقاومت در برابر اشغالگران سرزمین مان حمایت و دفاع کرده‌اند، به مقاومت در کنار دیگر احزاب و گروه های فعال فلسطینی ادامه خواهیم داد".




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب ادعای اخراج سران حماس از قطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..