تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشییع پیکر مطهر بینانگذار انقلاب بزرگترین گردهمایی قرن بود

تشییع پیکر مطهر بینانگذار انقلاب بزرگترین گردهمایی قرن بودمرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگاز  حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛، درباره خاطرات روزهای تلخ ارتحال امام (ره) اظهار داشت: در ابتدا جای دارد که ایام سوکواری امام خمینی و قیام پانزدهم خرداد را تسلیت بگویم و باید عنوان کنم که در تشییع پیکر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران بزرگترین اجتماع و گردهمایی قرن رقم خورد، چراکه انس و الفت زیادی بین مردم و امام به وجود آمده بود.

وی در ادامه افزود: من در آن زمان محصل جوانی بودم که سن و سال زیادی نداشتم و به عنوان امدادگر جمعیت هلال احمر فعالیت می‌کردم. کار ما خدمات رسانی به مردم بود. باید بگویم روزهای تلخی رقم خورد. مردم گروه گروه از شهرهای مختلف برای وداع با امام به تهران می‌آمدند و وظیفه ما ضمن امدادگری، پذیرایی از این زوار بود. آنچه ارزشمند جلوه می‌کرد آن بود که هیچ زواری کوچکترین کمبودی از لحاظ خورد و خوراک نداشت.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، یاد آور شد: باید بگویم امام خمینی(ره) در دل مردم جای داشت و این را به وضوح می‌توان در تشییع پیکر وی مشاهده کرد.

انتهای پیام / 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشییع پیکر مطهر بینانگذار انقلاب بزرگترین گردهمایی قرن بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..