تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




15 خرداد آغازي براي يك حركت انقلابي بود

امام جمعه گنبد کاووس گفت: قيام خونين 15 خرداد نقطه عطفي براي به ثمر نشستن نهضت تاريخي انقلاب بود.

به گزارش خبرگزاري بسيج گلستان، حجت الاسلام محمود ترابي امام جمعه گنبد كاووس شب گذشته در مراسم گراميداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) وقيام خونين 15 خرداد که در مسجد علي بن الحسين(ع) آزادشهر برگزارشد، در جمع سوگواران امام راحل در اين شهرستان با تسلیت سالروز ارتحال امام راحل به ویژگی‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پرداخت و اظهار داشت: حضرت امام راحل با داشتن ایمانی قوی به خداوند منان، تمام فعالیت‌ها و برنامه‌ها با اتکال به ایزد منان و تمسک جستن به قرآن کریم اجرایی می‌کردند.


وی با بیان اینکه حضرت امام (ره) از نظر علمی و فقهی جزء مجتهدین زبردست و یکی از فقهای توانمند جهان اسلام بودند افزود:  حضرت امام راحل از نظر سیاست سیاستمداری بودند که کاملاً منطبق با سیره ائمه اطهار(ع)و دستورات دین مبین اسلام عمل می‌کردند.

امام جمعه گنبد با بیان اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شجاعانه در مقابل زورگویان می‌ایستادند خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) از چنان شخصیت الهی برخوردار بودند که از هیچ قدرتی به جزء حضرت باری تعالی نمی‌هراسیدند و شجاعانه در مقابل ابرقدرت‌های زورگوی ظالم قد علم می‌کردند.

وي با اشاره به اینکه امام (ره) در دل اقشار مختلف جامعه قرار دارد تاکید کرد: امام (ره) به تمام معنا از مظلومان عالم حمایت می‌کرد و نگاه رحمانی به مظلومان داشتند و در مقابل دشمنان پایدار و مقاوم بودند.

حجت الاسلام ترابي با بیان این که امام(ره) به ملت عشق می‌ورزید و ملت هم عاشق امام راحل بود تصریح کرد: این شخصیت الهی نظام با محوریت ولایت فقیه و مدلی برای اداره جامعه اسلامی در عصر کنونی اجرایی کرد تا الگویی برای کشورهای اسلامی باشد تا آنها هم الگو بگیرند و در مقابل ستمگران بایستند.

امام جمعه شهرستان گنبد با بیان اینکه  هر کسی برای خدا کار کند محبوب قلوب  می‌شود افزود: امام(ره) به گونه‌ای در قلوب مردم جا گرفت که در ارتحال ملکوتی آن میلیون‌ها دل سوخته از ایشان بدرقه و استقبال کردند و این واقعه مهم پیامی دارد و آن پیام این است که هر کسی برای خدا کار کند محبوب قلوب می‌‌شود.

وي با اشاره به وصیت نامه سیاسی الهی امام (ره) گفت: معرفی شخصیت امام (ره) برای جامعه امروزی به ویژه نسل جوان ضروری است که در این راستا وصیت نامه سیاسی الهی امام (ره) برای سایر قشرهای جوان جامعه تبیین و تشریح شود.

حجت الاسلام ترابي به قيام خونين 15 خرداد اشاره كرد و گفت : قيام خونين 15 خرداد نقطه عطفي براي به ثمر نشستن اين نهضت تاريخي انقلاب بود و ما 15 خرداد را آغازي براي يك حركت انقلابي ميدانيم كه با خون دهها مظلوم بدست عمال دژخيمان به ثمر نشست.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «15 خرداد آغازي براي يك حركت انقلابي بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..