تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متن دعای روز دهم ماه رمضان ۹۶ همراه با ترجمه و تفسیر

ماه رمضان یکی از ماههای مهم در تقویم سال قمری است که در آن به جهت فضیلت شب های قدر، مومنین و مومنان زیادی در آن برای رسیدن به رستگاری دنیا و آخرت با معبود خویش راز و نیاز می کنند. یکی از کارهای مستحب در ماه رمضان خواندن ادعیه روزهای ماه رمضان است که ما در این مقاله از پورتال وهاران برای شما عزیزان، دعاهای مخصوص روزهای ماه رمضان ۹۶ را گردآوری کرده ایم که این دعاها با ترجمه و تفسیر هستند. از شما بزرگواران التماس دعا داریم. با ما همراه باشید.

متن دعای روز دهم ماه رمضان ۹۶ بسم الله الرحمن الرحیم االلهمّ اجْعلنی فیهِ من المُتوکّلین علیکَ واجْعلنی فیهِ من الفائِزینَ لَدَیْکَ واجْعلنی فیهِ من المُقَرّبینَ الیکَ بإحْسانِکَ یاغایَهَ الطّالِبین.

خدایا قرار بده مرا در این روز از متوکلان بدرگاهت و مقرر کن در آن از کامروایان حضرتت و مقرر فرما در آن از مقربان درگاهت به احسانت اى نهایت همت جویندگان.

متن دعای روز دهم ماه رمضان 96 همراه با ترجمه و تفسیر

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)

همچنین بخوانید:  والپیپر تبریک بعثت پیامبر 96 / عکس نوشته تبریک مبعث پیامبر 96




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متن دعای روز دهم ماه رمضان ۹۶ همراه با ترجمه و تفسیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..