تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط فروش هیوندای آی ۲۰ ویژه خرداد ماه ۹۶

شرایط فروش هیوندای آی ۲۰ ویژه خرداد ماه ۹۶

آگهی فروش کرمان موتور شرایط پیش فروش ویژه ی خودروی هیوندای i20 را برای خرداد ماه ۹۶ اعلام کرد. قیمت تمام شده ی این خودرو در این شرایط فروش ۸۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان تعیین شده است که بسته به نوع شرایط انتخابی توسط خریدار می توان از تخفیف های ۱۰۰، ۲۵۰ و ۷۵۰ هزار تومانی برخوردار شد. سود مشارکت نیز ۱۹ الی ۲۱ درصد و سود انصراف نیز ۱۴ درصد است. زمان تحویل خودروها نیز برای شهریور و مهر ۹۶ برنامه ریزی شده است.
اما هیوندای i20 عرضه شده توسط کرمان موتور از آخرین نسل این خودرو بوده و مجهز به موتور ۱.۴ لیتری چهارسیلندر از نوع ۱۶ سوپاپ است و استاندارد آلایندگی آن نیز یورو ۶ است که خودروی بسیار کم مصرف و کم استهلاکی است. این موتور به یک گیربکس چهار سرعته ی خودکار مجهز به حالت تیپ ترونیک متصل است.
از امکانات این خودرو نیز می توان به ۲ عدد ایربگ، دوربین دنده عقب، سنسور پارک عقب، سنسور باران و چراغ های روشنایی در روز اشاره کرد.
در جدول زیر می توانید شرایط فروش دقیق این خودرو را مطالعه کنید.
شرایط فروش هیوندای آی ۲۰

شرایط فروش هیوندای آی ۲۰




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط فروش هیوندای آی ۲۰ ویژه خرداد ماه ۹۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..