تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«محمدعلی نجفی» عضو هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان شد

انتصاب جدیدوزیرآموزش وپرورش

طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، «محمدعلی نجفی» عضو هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان شد.

ارسال زمانبندی شده: 

شنبه, 13 خرداد, 1396 - 16:37

«محمدعلی نجفی» عضو هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان شد

به گزارش عمارنامه، طی حکمی از سوی فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش، «محمدعلی نجفی» به عنوان عضو هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان منصوب شد.

در این حکم آمده است: «نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه‌های آموزشی و اقتصادی، به موجب اختیارات حاصل از ماده 12 اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان، به موجب این ابلاغ به عنوان «عضو هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان» منصوب می‌شوید.

از آنجا که تأسیس صندوق با ایده جنابعالی برای کمک به معیشت و تأمین آتیه اقتصادی فرهنگیان شکل گرفته است، مطمئناً حضور در هیأت امنای صندوق نقش به‌سزایی در بهبود کارکرد و ارتقای آن خواهد داشت».

 

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««محمدعلی نجفی» عضو هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..